برگزاری اولین سمپوزیوم پلاسما پزشکی کشور در البرز

نخستین گردهمایی تخصصی سمپوزیوم پلاسما پزشکی کشور امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دانشکده علوم پزشکی البرز برگزار شد.
نخستین گردهمایی تخصصی سمپوزیوم پلاسما پزشکی کشور امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دانشکده علوم پزشکی البرز برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۸۸۰۴

شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز گفت:امروز در البرز شاهد برگزاری اولین گردهمایی تخصصی سمپوزیوم پلاسما پزشکی با حضور دانشمندان سازمان انرژی اتمی ایران و اساتید دانشگاه علوم پزشکی استان بودیم.

صیادی در رابطه با هدف از برگزاری این گردهمایی تخصصی افزود:در این سمپوزیوم تمام تلاشمان بر این بود که به لطف خداوند بتوانیم از این صنعت در درمان زخم‌های مزمن و قالبأ دیابتی و همچنین بیماری‌های سرطانی استفاده کنیم.

وی با اشاره به تاثیر این روش درمانی گفت:مهم‌ترین ویژگی پلاسما درمانی این است که در درمان زخم اثر ضد میکروبی دارد و در بهبودی هرچه زودتر زخم تاثیر بسزایی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در ادامه افزود: ویژگی‌های دیگر پلاسما درمانی می‌توان به کاهش تعداد دفعات بیماران برای حضور در مراکز درمانی و هزینه‌های کمتر آن اشاره کرد.
صیادی در پایان گفت:به امید پروردگار این صنعت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی البرز و شرکت فناوری پلاسما سازمان انرژی اتمی صورت خواهد گرفت و امیدواریم که با دومین مرکز مراقبت‌های درمانی دیابت کشور که در البرز افتتاح شد بتوانیم این خدمت را در سطح استان و به صورت ملی به تمامی بیماران عزیز عرضه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها