معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان:

برنامه ملی نذر خدمت در شهرستان اندیکا برگزار شد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اجرای طرح ملی خدمت در روستاهای منتخب شهرستان اندیکا خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۸۵۸۹

جام جم آنلاین - خوزستان، بیژن فتاحی راد بیان کرد: این طرح با هدف ارائه خدمات به مناطق محروم و کم برخوردار با رویکرد خدمات سلامت محور، خدمات آموزش و توانمندسازی، خدمات زیست محیطی و آبرسانی و محرومیت زدایی برگزار شد.

وی افزود: بر همین اساس با توجه اینکه شهرستان اندیکا یکی از شهرستان‌های کم برخوردار محسوب می‌شود و بر اساس نیاز سنجی و ارزیابی‌های انجام گرفته این برنامه در روستاهای منتخب آن شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان عنوان کرد: در موضوع فعالیت های سلامت محور  اقدام به اعزام کاروان سلامت و ارائه خدمات تشخیصی و ارجاع و همچنین خدمات بهداشتی و درمانی رایگان انجام گرفت.

فتاحی راد تصریح کرد: همچنین رویکرد آموزش و توانمندسازی نسبت به انجام فعالیت های آموزشی توسط مربیان این جمعیت در محل روستاهای منتخب شهرستان اندیکا انجام پذیرفت.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: در رویکرد محرومیت زدایی نیز بسته‌های بهداشتی و معیشتی در جهت اهدا به خانواده‌های نیازمند جامعه هدف  که با استفاده از ظرفیت خیرین و ظرفیت های جمعیت هلال احمر پیش بینی شده است.

وی در ادامه به فعالیت های آبرسانی نیز اشاره و ترمیم شبکه داخلی آب منازل برخی از خانواده‌های نیازمند ساکن در یکی از مناطق روستایی که در طرح نذر خدمت مد نظر قرار گرفته  در دستور قرار گرفت و در حال پیگیری و اجرا است.

فتاحی راد در پایان از معاونت های تخصصی جمعیت هلال احمر استان که در اجرای برنامه ملی نذر خدمت مشارکت و همکاری داشته اند تشکر و قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها