مسئول سازمان بسیج اصناف کشور:

بسیج اصناف پیگیر مشکلات صنعت و بازاریان است

مسئول بسیج اصناف در سفر دو روزه به استان چهارمحال و بختیاری، مشکلات بخش صنعت و بازاریان را در دستور کار قرار داد.
کد خبر: ۱۴۳۸۵۸۰
نویسنده ابوالفضل شمسی

 

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر حسن پور مسئول بسیج اصناف کشور در سفر دو روزه خود به استان چهارمحال و بختیاری ضمن شرکت در جلسه اتاق بازرگانی، با بازاریان ، اصناف و جواهرفروشان و خانواده معظم شهدا دیدار و گفتگو نمود و ضمن افتتاح پایگاه مقاومت بسیج فعالان اقتصادی شهید محمدی شهرکرد، از شرکت ورق گالوانیزه "ورق خودرو چهار محال و بختیاری" در شهرستان بروجن نیز بازدید کرد.

 دکتر حسن پور با اشاره به دیدار چهره به چهره با کسبه و بازاریان از پیگیری برای حل مشکلات این قشر و همچنین رفع مشکلات بحث زمین های فناوران شماره 2 طی جلسات با مسئولین استان خبرداد و گفت: ان شاءالله با وزارت خانه ها نیز جلساتی را در این زمینه خواهیم داشت.

وی افزود: تلاش می کنیم به جهت اینکه مردم ولایت مداری شهرکرد همیشه در خط انقلاب بودند، ان شاءالله یاری کنیم.

مسئول بسیج اصناف کشور، خاطرنشان کرد: بحث بصیرت افزایی را در بسیج اصناف داریم، که ملت همیشه در صحنه استان چهارمحال و بختیاری در بحث انتخابات و حضور حداکثری ان شاءالله تلاش خواهند کرد.

دکتر حسن پور از شرکت ورق گالوانیزه "ورق خودرو چهار محال و بختیاری" در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد و گفت: این شرکت راهبردی تامین کننده ورق شرکتهای ایران خوردرو و سایپا است.

وی افزود: کمبود مواد اولیه اصلی ترین معضل این شرکت است که منجر به توقف برخی از خطوط آن شده و مقرر شد این موضوع به صورت فوری پیگیری شود. 

دکتر حسن پور در بازار شهرکرد حضور یافت و ضمن بازدید از مغازه های طلا فروشی و عرض خدا قوت به کسبه محترم، با اشاره به رونق نسبی بازار به خاطر نزدیک شدن به روز مادر وهفته زن، از نزدیک با مشکلات اخیر در صنعت و صنف طلا از زبان کسبه و مردم بیشتر آشنا شد.

حضور در مغازه کاسب حبیب الله که محل کسب خود را مزین به تصاویر امامین انقلاب و حاج قاسم کرده، از دیگر محل های مورد بازدی مسئول بسیج اصناف کشور در شهرکرد بود.

مسؤل بسیج اصناف کشور در سفر خود به شهرکرد با خانواده شهیدان شرافت و دلشاد (5 شهید بزرگوار دفاع مقدس) دیدار و گفتگو کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها