فیلمی از حمله رزمنده حماس به اشغالگران از فاصله صفر

گردان‌ های القسام، صحنه‌های جدیدی از عملیات خود در استان خان یونس علیه نیرو‌های اشغالگر و خودرو‌های زرهی آن‌ها که به آنجا نفوذ می‌کنند، را پخش کردند.
کد خبر: ۱۴۳۸۵۲۴
تعداد بازدید : 60

به گزارش جام جم آنلاین، تصاویر ضبط شده رزمندگان القسام را نشان می‌دهد که از نقطه صفر گلوله‌های ضد زره و مواد منفجره به تانک‌ها و بولدوزر‌های رژیم اشغالگر شلیک می‌کنند و تا برخی از محور‌ها در شرق و شمال خان یونس پیشروی کردند.

گفتنی است، تعدادی از خودرو‌های اشغالگران به ویژه بولدوزر‌های آن که «ارتش» برای هموار کردن زمین و باز کردن راهرو‌ها برای خودرو‌های نظامی به شدت به آن متکی است دچار آتش سوزی شدیدی شد.

یکی از این صحنه ها، بیرون آمدن مبارزی را از یکی از تونل‌ها، برای قرار دادن یک وسیله انفجاری بر روی یک تانک از نقطه صفر نشان می‌دهد که پیش از خروج از صحنه آن را منفجر می‌کند.

گردان‌های القسام و گروه‌های مقاومت همچنان به درگیری با نیرو‌های اشغالگر در مناطق مختلف تهاجم به نوار غزه ادامه دادند و روز شنبه در بیانیه‌های جداگانه‌ای از شماری از عملیات‌های نظامی موفق خود خبر دادند.

مهم‌ترین خبر القسام، هدف گیری نیرو‌های ویژه رژیم اشغالگردر محله شیخ رضوان در شهر غزه وکشته و زخمی شدن بیش از ۲۰ سرباز بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها