یزد- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه برخی مردم در مناطق صعب العبور با مشکل سوخت زمستانی مواجه هستند، گفت: باید برای سوخت رسانی به این مناطق چاره اندیشی شود.
کد خبر: ۱۴۳۸۰۸۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با مسئولان و مدیرکل جدید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد با اشاره به اتفاقات اخیر در حوزه جایگاه های عرضه سوخت اظهار کرد: اینکه تلاش شد مشکل جایگاه ها به سرعت حل و نیاز مردم برطرف شود، بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه کاری که برای خدا و خدمت رسانی به مردم باشد، از اجر و ثواب ویژه ای برخوردار است، افزود: ما در جمهوری اسلامی مبدأ همه نعمات را خدا می دانیم بنابراین هر حرکتی که انجام می شود برای کسب رضایت خداست.

آیت‌الله ناصری با تاکید بر اینکه نیت باید خدایی و کار برای رضایت خدا باشد، عنوان کرد: امام خمینی(ره) نیز همین نگاه را داشت و ما نیز باید در همین مسیر گام برداریم زیرا اساس کار در جمهوری اسلامی همین است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای خدمت رسانی به مردم افزود: خدمت رسانی به مردم  در دوران طاغوت فراموش شده بود اما جمهوری اسلامی با هدف خدمت به خلق خدا و مردم پا به عرصه گذاشت.

وی تاکید کرد: کسی که برای خدا کار می کند هرگز مایوس و نا امید نخواهد شد و در این مسیر مصمم و با اراده قدم بر می دارد.

آیت‌الله ناصری همچنین بر لزوم خدمت رسانی به مردم در مناطق صعب العبور تاکید کرد و گفت: مردم در زمستان سرد نیاز به نفت و گاز دارند و باید از هر طریق ممکن به آنها سوخت رسانی شود.

وی بر لزوم برنامه ریزی برای خدمت رسانی به موقع تاکید کرد و گفت: مسئولان استان به سرعت چاره اندیشی کنند و منتظر ابلاغ و بخشنامه نباشند زیرا مسئول باید شرایط استان خود را درک کند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه همواره توطئه هایی وجود دارد که منافذ اقتصادی ما از جمله پمپ بنزین ها را به دست بگیرند، افزود: لازم است برای واگذاری پمپ بنزین ها دقت نظر لازم انجام شود تا مبادا این مراکز مهم با نفوذ عوامل دشمن دچار اختلال شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها