مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان :

ثبت تصویر نوزادان نورس یوز در پارک ملی توران شاهرود

مابین استانداری‌ها و محیط زیست استان‌های سمنان و خراسان شمالی صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه حفاظت از محدوده یوزخیز پل ابریشم - میاندشت

تفاهم‌نامه حفاظتی همکاری چندجانبه در خصوص حفاظت از محدوده یوزخیز پل ابریشم - میاندشت مابین استانداری‌ها و محیط زیست استان‌های سمنان و خراسان شمالی امضا شد.
کد خبر: ۱۴۳۷۹۳۵
نویسنده بهروز بهشتی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، تفاهم‌نامه حفاظتی همکاری چند جانبه در خصوص حفاظت از محدوده یوزخیز پل ابریشم - میاندشت مابین استانداری‌ها و محیط زیست استان‌های سمنان و خراسان شمالی در محل اداره کل محیط زیست سمنان تبادل شد.

در راستای پروژه کلان زیست‌محیطی حفاظت از زیستگاه و گونه یوزپلنگ آسیایی، حسن اکبری معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور با محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان دیدار کرد و در مورد اقدامات لازم برای حفاظت از این گونه بحث و تبادل نظر شد.

در این خصوص تفاهم‌نامه همکاری چند جانبه و حفاظت از محدوده پل ابریشم - میاندشت مابین استانداری سمنان و استانداری خراسان شمالی، محیط زیست دو استان و انجمن حفاظت‌های مشارکتی خصوصی حیات وحش کشور اجرایی شد.

جذب و به‌کارگیری هشت نفر همیار محیط‌بان برای پایش و حفاظت، تأمین منابع آبی پایدار در زیستگاه برای حیات وحش و مرمت و لایروبی چشمه‌ها و منابع آبی، مطالعه و ایجاد و تأمین منابع آبی نظیر نصب و راه اندازی تلمبه بادی، تأمین علوفه و احیای پوشش گیاهی و علوفه‌ای مراتع در سطح زیستگاه و افرایش امنیت زیستگاهی و تأمین تجهیزات و خودروهای پایشی زیستگاه از مصوبات اجرایی این توافق است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها