به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سعید پاک سرشت اظهار داشت: بیشترین تماس ها و متناسب آن بیشترین عملیات و بیشترین مزاحمت ها مربوط به ماه های خرداد، تیر و مرداد و کمترین ها مربوط به ماه های فروردین، آبان و آذر بوده است.
وی اعلام کرد: در ماه فروردین ۱۱ هزار و ۹۰۸ تماس شامل ۲۸۲ تماس عملیاتی، ۲۸۳ تماس مشاوره ای، و ۸ هزار و ۴۱۱ تماس مزاحمت برقرار شده ومابقی تماس ها شامل تماس های اشتباهی، تماس همکاران و تماس های تکراری بوده است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد آمار تماس های ماه اردیبهشت را ۱۲ هزار و ۵۲۷ تماس شامل ۳۵۲ تماس عملیاتی، ۲۷۹ تماس مشاوره ای هزارو ۹ هزار و ۸۹۷ مزاحمت تلفنی اعلام کرد.
پاک سرشت گفت: در ماه خرداد ۱۳ هزار و ۷۲۶ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده است که ۳۸۳ تماس آن عملیاتی، ۳۴۱ تماس مشاوره ای و ۱۱ هزار و ۹۵ تماس نیز مزاحمت بوده است.
وی آمار تماس های ماه تیر با سامانه ۱۲۵ را ۱۳ هزار و ۶۸۶ تماس اعلام کرد و افزود: این تماس ها شامل ۴۳۰ تماس عملیاتی، ۴۳۱ تماس مشاوره ای و ۱۰ هزار و ۵۶۴ تماس مزاحمت بوده است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: در ماه مرداد مرداد۱۳ هزار و ۲۳۲ تماس شامل ۴۱۰ تماس عملیاتی، ۳۹۴ تماس مشاوره ای، هزار و ۸۷۳ تماس اشتباهی، ۵۱۷ تماس همکار، ۲۵۰ تماس تکراری و ۹ هزار و ۷۸۸ تماس مزاحمت با سامانه ۱۲۵ برقرار شده است.
پاک سرشت آمار تماس های ماه های شهریور و مهر را به ترتیب ۱۳ هزار و ۱۶۱ و ۱۱ هزار و ۹۶۳ تماس اعلام کرد و افزود: در ماه شهریور ۴۰۵ تماس عملیاتی، ۳۴۴ تماس مشاوره ای و ۱۰ هزار و ۴۴ تماس مزاحمت و در ماه مهر ۳۱۲ تماس عملیاتی، ۳۰۰ تماس مشاورهای و ۹ هزار و ۵۶۵ تماس مزاحمت به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به کاهش آمار تماس ها، عملیات و مزاحمت ها در ماه های آبان و آذر، تعداد تماس های ماه آبان ۱۰ هزار و ۵۲۱ تماس شامل ۳۰۸تماس عملیاتی، ۲۱۷ تماس مشاوره ای و ۸ هزار و ۴۶۱ تماس مزاحمت و تعداد تماس های ماه آذر ۱۰ هزار و ۶۵۹ تماس شامل ۲۶۹ تماس عملیاتی، ۲۵۹ تماس مشاوره ای ۸ هزار و ۱۳۷ تماس مزاحمت اعلام کرد.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گروسی: مشکل تیم روحی و روانی است
شاهین بیانی در گفتوگو با «جامجم»: