رییس فدراسیون فوتبال با بیان این که ورزش محلات تعطیل شده است، گفت: کارخانه بازیکن سازی و توسعه در فوتبال هم نیمه تعطیل است.
کد خبر: ۱۴۳۷۷۸۰

به گزارش جام جم آنلاین، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ضمن عرض تسلیت به خاطر درگذشت بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان گفت: همه ما از این اتفاق متاثر شدیم. این بازیکن خوشنام و خوش اخلاق در بین ما نیست و به جامعه فوتبال، بانوان و هم تیمی هایش تسلیت می گویم. در جلسه هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از رییس فدراسیون فلسطین داشتم که خیلی نگران کننده بود.بحث غزه و شهید شدن بیش از ۶۴ بازیکن فوتبال و ۱۰ بازیکن نونهال و نوجوان شهید و تعداد زیادی از زمین های فوتبال تخریب شدند. این امر تاسف برانگیز و نگران کننده است.

وی در ادامه بیان کرد: رویکرد فدراسیون ووشو در راستای رشد و توسعه بسیار امیدوارکننده است. ما به عنوان متولی ورزش کشور نیاز داریم تا با بهینه سازی، برنامه ریزی و در نهایت با اجرای آن در مسیر رشد گام برداریم. وظیفه ما توسعه یافتگی است.

تاج ادامه داد: کرواسی کشور کوچکی است، اما با نیروی انسانی ماهری که در اختیار دارد در مسیر توسعه قرار گرفته و شاهد آن هستیم که در جام جهانی جز چند تیم اول جهان است. در مقابل در کشور چین که در حوزه های ورزش بسیار خوب کار می کند، نیروی ماهرش بیشتر شده اما کار زیادی دارد. در حوزه ورزش باید توسعه را نهادینه کنیم. نیروهای حرفه ای در توسعه ورزش کمک میک نند تا در مسیر رشد قرار بگیریم.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با استفاده از دانش بنیان و افزایش تولید باید در شرایط توسعه و رشد قرار بگیریم. دولت بزرگترین مصرف کننده تولیدات است و این امر به حمایت از بخش تولید کمک می کند.

وی گفت: در توسعه استعدادهای ورزشی در کنار دانش و علم ترکیب نظریه و عمل وجود دارد و باید در امر پژوهش و نوآوری در ورزش کار شود. همچنین باید حلقه های اتصال را به هم وصل کنیم، آموزش و تربیت متخصصان تعامل با جوانان و رشد اقتصادی در بحث توسعه استعدادهای ورزشی کمک زیادی می کند. یک زمانی در آموزش پرورش، مدارس فوتبال مسابقه می دادند، منتخب ناحیه و بهترین ها از دل آموزش و پرورش مشخص می شدند.

تاج گفت: کارخانه بازیکن سازی و توسعه نیمه تعطیل است. ورزش محلات بخش دیگری بود که یکی از مراکز اصلی برای توسعه ورزش محسوب می شد که یا تعطیل یا در حال نیمه تعطیل است.در حوزه فدراسیون به یک جمع بندی رسیدیم که در بخش محلات توسعه بیشتری داشته باشیم و با آموزش پرورش یک کار سه جانبه ای را داشته باشیم. باید حلقه های اتصال را به هم وصل کنیم تا اتفاق خوبی رقم زده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها