تلفات پیاپی نظامیان صهیونیست در جحرالدیک

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که ۱۰ نیروی ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را در جحرالدیک هدف قرار داده است.
کد خبر: ۱۴۳۷۵۳۸

به گزارش جام جم آنلاین، تلفات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جحرالدیک ادامه دارد و ارتش رژیم صهیونیستی طی روز جاری در این منطقه متحمل تلفات سنگینی شده است.

گردان‌ های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند ۱۰ نیروی ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را که در داخل یکی از ساختمان‌های منطقه جحرالدیک در مرکز نوار غزه سنگر گرفته بودند، با گلوله ضدسنگر «تی بی جی» هدف قرار داده و آنان را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.

این در حالی است که مبارزان قسام کمی پیش‌تر نیز موفق شده بودند با انفجار مین ضدنفر در میان پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جحر الدیک ۶ نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده و چندین نفر دیگر را نیز زخمی کنند.

علاوه بر این تک‌تیراندازان قسام موفق شدند که ۳ نظامی صهیونیست از جمله یک سرگرد را در محله القصاصیب اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار دهند.

از سوی دیگر گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در خیابان النزهه شهرک جبالیا در شمال نوار غزه با راکت تاندوم هدف قرار دهند.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهرک الزیتون غزه از سوی گردان‌های قدس با خمپاره سنگین هدف گرفته شدند.

گردان‌های قدس مرکز پشتیبانی صهیونیستی «صوفا» و تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در پیرامون آن را نیز با خمپاره سنگین هدف قرار دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها