مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نفت سفید مورد نیاز همه مناطق روستایی و عشایری قبل از آغاز بارش‌ها توزیع شد.
کد خبر: ۱۴۳۷۴۶۵
به گزارش جام جم آنلاین ،سالار خشایی با بیان اینکه  هم اکنون در زمینه تأمین سوخت مورد نیاز مناطق عشایری و روستایی مشکلی وجود ندارد افزود: حمل سوخت مورد نیاز مناطق سخت‌گذر روستایی و عشایری و همچنین حاشیه شهر‌ها را از نیمه دوم شهریورماه آغاز شد و ذخیره‌سازی ۱۰۰ درصدی انجام گرفت.
خشایی با اشاره به اینکه توزیع نفت سفید بر اساس کارت بانکی سرپرستان خانوار انجام شده است،گفت: ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر نفت بین ساکنان مناطق روستایی و عشایری توزیع شد.
وی افزود: سوخت‌رسانی به بخش‌های کشاورزی، حمل ونقل، صنایع، پروژه‌های عمرانی، مناطق عشایری و سخت‌گذر جزء وظایف حاکمیتی و از رسالت‌های اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوده و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همکاری اداره‌کل امور عشایر و سازمان تعاون روستایی، ساکنان روستا‌ها و عشایر فاقد شبکه گازرسانی، برای تأمین سوخت زمستانی امسال مشکلی نخواهند داشت.
خشایی با اشاره به اینکه سهمیه سوخت یک ساله در کارت سرپرست خانوار‌ها محاسبه و درج شده است، تصریح کرد: همانند سالهای گذشته شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان حاضر به همکاری با فروشندگان دارای عاملیت رسمی و سازمان‌های متولی برای ارسال فرآورده نفت سفید به صورت اعتباری و قرضی است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که آیا توزیع سوخت در جایگاه‌ها با کارت سوخت انجام می‌شود، افزود: هم اکنون در تمام جایگاه‌ها توزیع سوخت با کارت انجام می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها