امام جمعه ایلام :

جهان در آینده زیر پرچم اسلام قرار خواهد گرفت

امام جمعه ایلام گفت: دشمنان اسلام به دنبال این هستند که چراغ اسلام را خاموش کنند ولی مشیت الهی بر خواست شیطانی دشمنان غلبه می کند و جهان در آینده زیر پرچم اسلام قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۴۳۷۱۵۱

به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا ؛ حجت الاسلام " الله نور کریمی تبار" در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره ) ایلام افزود:  آنچه که امروز در دنیا اتفاق می‌افتد فصل جدیدی را در تاریخ ورق می‌زند، مقاومت مظلومانه مردم غزه با وجود همه اقدام‌های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس که با حمایت مستقیم آمریکا و دیگر کشور‌های غربی انجام می‌شود، اما جبهه مقاومت سرنوشت جدیدی برای دنیای امروز تعیین خواهد کرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه آمریکا با استفاده از حق وتو اجازه آتش بس در غزه را نمی‌دهد و از سوی دیگر ائتلاف بین المللی برای مقابله با انصار الله یمن تشکیل می‌دهد، ابراز کرد: انصارالله به عنوان مجاهدینی که هشت سال درگیر جنگ بودند، امروز ابرقدرت دنیا جرات نمی‌کند به طور مستقیم وارد درگیری با آنان شود که دلیل بر ضعف و ناتوانی آمریکا و قدرت اراده پیروز انصارالله بر اسرائیل و آمریکا خواهد بود.

تشکیل ائتلاف علیه انصارالله اعلام شکست قدرت آمریکا است

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: ائتلاف هشت سال پیش آمریکا برای جنگ با یمن خیلی قوی‌تر بود و با ۳۹ کشور همپیمان وارد جنگ با این کشور شدند، امروز می‌بینیم که انصارالله خیلی قوی‌تر از روز‌های ابتدای جنگ است و ائتلاف جدید آمریکایی ها، بیانگر ضعف و عجر آنان است که در ائتلاف جدید تنها ۹ کشور به آمریکا همراه شده و این قدرت نمایی آمریکایی‌ها به یک چهارم کاهش یافته است.


امام جمعه ایلام تصریح کرد: یکی از کشور‌های همپیمان آمریکا در ائتلاف جدید علیه انصارالله، کشوری کوچک در آفریقا با ۸۵ هزار نفر جمعیت است، روزگار آمریکا به کجا کشیده شده که از این کشور کوچک برای مقابله به انصارالله کمک می‌گیرد و خیلی از کشور‌های بزرگ از جمله چین، روسیه و حتی عمارات و عربستان حضور ندارند.

وی با بیان اینکه امروز شرایط دنیا کاملا متفاوت شده است، ابراز کرد: امروز قدرت موشکی انصارالله و ورود آمریکا و تشکیل ائتلاف، اعلام شکست قدرت خود آمریکا و جز ضعف و زبونی آمریکا چیزی را بیان نمی‌کند، اما انصارالله با شرایطی که دارد توانست مهم‌ترین بندر تجاری رژیم اشغالگر قدس را آنچنان مورد تهاجم قرار دهد که بندر ایلات خالی از سکنه و کشتی شد و اعلام کرد که هر کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی و یا محموله و مقصد آن اسرائیل باشد را می‌زند.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه انصارالله اعلام کرد که تا زمانی که محاصره غزه وجود داشته باشد این مقابله با کشتی‌های رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت، گفت: انصارالله اعلام کرد که دریای سرخ را گورستان ناو‌های آمریکایی و صهیونیستی خواهیم کرد و توجیه بین المللی هم دارند، اعلام کرد که هدف ما رژیم صهیونیستی که مظلوم کشی می‌کند و زن و کودک غزه را بمباران می‌کند، است و کشور‌هایی که با آمریکا همراه شده اند، بدانند این همراهی هیچ توجیهی قانونی در نظام بین الملل ندارد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه یکی از بازخورد‌های زیبای مقاومت مردم ایران اسلامی و شیعیان جهان، در حمایت از مظلومان غزه همین ذلت آمریکا و رژیم صهیونیستی است، ابراز کرد: این موضع گیری موجب شده است که امروز گرایش به اسلام و تشیع در جهان افزایش یابد و غیر مسلمانان هم مسلمان شوند چرا که می‌دانند این مذهب طرفدار مظلومان جهان است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی همه نیرو‌ها و تجهیزات خود را به میدان آورده است، آمریکا هم از لحاظ تجهیزاتی و نیروی سرباز از این رژیم حمایت کرده، اما تا کنون به هیچ کدام از اهدافی که دنبال می‌کرد، نرسیده است، نه توانست مردم مظلوم غزه را از سرزمین مادری بیرون کند و نه حماس را از بین ببرد و امروز سربازان اسرائیلی بریده اند، مرعوب شده و بین ماندن و نابود شدن، در مرز نابودی قرار گرفته اند.

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: قدرتی که جبهه مقاومت امروز به دست آورده است، سرنوشت رژیم کودک کش و منحوس اسرائیل را تعیین خواهد کرد و رژیم اشغالگر قدس در آینده نزدیک به حول و قوه الهی محکوم به نابودی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها