یزد- رییس خزانه معین و معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: بر اساس ارزیابی وزارت امور اقتصادی و دارایی، این استان در زمینه رسیدگی به صورت‌حساب مالی عملکرد بودجه سال 1401 و اجرای نظام حسابداری بخش عمومی در سطح کشور به عنوان استان برتر انتخاب شد.
کد خبر: ۱۴۳۶۹۳۳

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علی اکبر صائبی اظهار داشت: در این راستا، حساب ماهیانه 31 دستگاه ، صورت مالی سالانه 71 دستگاه، حساب هزینه ای 46 دستگاه و حساب عمرانی 87 دستگاه توسط حسابرسان اداره تلفیق حساب ها و امور بدهی های این اداره کل مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی گفت: این گزارش های مالی به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارسال می شود و مبنای گزارش تفریغ بودجه که دیوان محاسبات کشور بودجه را با عملکرد مقایسه می کند قرار می گیرد.

صائبی برگزاری دوره های آموزشی و توجیه و آموزش ذیحسابان و عاملین ذیحساب و مدیران و کارشناسان مالی دستگاههای اجرایی را در کسب این موفقیت مهم برشمرد و گفت: توانستیم شرایطی را فراهم کنیم که دستگاههای اجرایی حساب های مالی خود را به موقع ارسال کنند.

معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تعامل اداره کل امور اقتصادی و دارایی با دستگاههای اجرایی را خوب ارزیابی کرد و گفت: در هر کجا که در مباحث مالی ابهام و یا مشکلی ایجاد شود کارشناسان این مجموعه در کنار آنان خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها