رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که چند موشک از سوریه به سوی مناطق جولان اشغالی شلیک شده است.
کد خبر: ۱۴۳۶۸۹۷

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه از شلیک چند موشک از خاک سوریه به بلندی‌های اشغالی جولان خبر داد.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در مسعده و قینیا در جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

برخی منابع عبری می‌گویند دست‌کم ۶ موشک از سوریه به جولان اشغالی شلیک شده است.

جزئیات بیشتری از این خبر و گزارش‌ها درباره تلفات و آسیب‌های این حمله منتشر نشده است.

نیرو‌های مقاومت فلسطین و لبنان نیز طی ساعات گذشته در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی تجمعات نظامیان صهیونیستی را در غزه و شمال فلسطین اشغالی هدف قرار دادند.

ارتش یمن بعد از حمله‌های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون توانسته در حمایت از مردم فلسطین چندین کشتی اسرائیلی یا کشتی‌هایی را که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی است، هدف حمله قرار دهد.

در هفته‌های اخیر به موازات تشدید حمله‌های رژیم اسرائیل علیه غزه، ارتش یمن عرصه را بر کشتی‌های اسرائیلی که قصد عبور از تنگه باب المندب در دریای سرخ دارند را تنگ‌تر کرده و پیش از این هم با پهپاد و موشک، اراضی اشغالی فلسطین و به طور مشخص بندر ایلات را هدف قرار داده است.

۴۰ درصد تجارت بین‌المللی جهان از طریق این تنگه که بین یمن، در منتهی الیه جنوب غربی شبه جزیره عربستان و قاره آفریقا می‌گذرد، انجام می‌شود.

حزب‌ الله لبنان نیز طی هفته‌های اخیر، بار‌ها مواضع صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده و تلفات و خسارت‌های زیادی به صهیونیست‌ها وارد آورده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها