معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان

دستفروشان جمعه بازار گرگان ساماندهی می شوند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از ساماندهی دستفروشان بازار هفتگی که در معابر اصلی روستای سعدآباد فعالیت می کنند خبر داد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از ساماندهی دستفروشان بازار هفتگی که در معابر اصلی روستای سعدآباد فعالیت می کنند خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۶۷۹۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان احمد سالاری اظهار داشت: شهرداری گرگان در راستای وظایف قانونی و همچنین پیرو تاکید دادستانی مرکز استان و درخواست دهیاری و پلیس انتظامی مبنی بر نظم بخشی و جلوگیری از بساط گستری در خارج از محدوده بازار با همراهی دستگاه های مرتبط ساماندهی این بازار را در دستور کاری خود قرار داده است.

سالاری ادامه داد: در همین راستا جهت رفع مشکلات ترافیکی، معضلات اجتماعی و بهداشتی نشستی با حضور نمایندگان دادستانی، فرمانداری، انتظامی، پلیس راهور، مرکز بهداشت، دامپزشکی و شورا و دهیاری سعدآباد در دفتر معاونت محیط زیست و خدمات شهری برگزار شد.

وی افزود: هدف از تشکیل بازار هفتگی در روز جمعه کمک به بهبود معیشت شهروندان و دسترسی سریع به مایحتاج بوده که متاسفانه به دلیل فعالیت دستفروشان در خارج بازار و همچنین خرید و فروش و همچنین کشتار غیر مجاز دام مشکلات ترافیکی و بهداشتی زیادی را برای این معبر به وجود آورده است.

سالاری هدف از اجرای این طرح مشترک را گامی موثر در ارائه خدمات بهتر و همچنین رضایت خاطر شهروندان و نظم بخشی به این معبر و پاسخگویی به مطالبات به حق  شهروندان سعدآباد که از این معبر تردد می کنند بر شمرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها