رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان خراسان‌شمالی :

تمام تلاش ما برگزاری انتخابات سالم و باشکوه است

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ رئیس هیئت نظارت شورای نگهبان استان خراسان‌شمالی در جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت انتخابات شهرستان‌ گرمه اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم ضمن حفظ سلامت انتخابات، مردم، حضوری باشکوه و گسترده و افتخار آفرین برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مایوس کننده برای دشمنان داشته باشند.
کد خبر: ۱۴۳۶۷۵۲
نویسنده اسدالله ابراهیمی

حسن ناهیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی نیز در این جلسه توصیه کرد: عوامل اجرایی انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و عملکرد صحیح و بی‌طرفی عوامل اجرایی انتخابات لازمه حضور حداکثری مردم است.
وی توجه به راهبرد های امنیت،رقابت،سلامت و مشارکت در انتخابات را ضروری بیان کرد و گفت: مجریان، ناظران و متولیان در امر برگزاری انتخابات باید تلاش کنند تا انتخاباتی پرشور را شاهد باشیم.

عبدالحسین قاضوی فرماندار‌گرمه نیز با تاکید بر  اجرای دقیق قانون ، برگزاری انتخاباتی سالم را  در سایه همدلی هیأت‌های اجرایی و نظارت  ممکن دانست.
وی با بیان اینکه مردم گرمه در انتخابات گذشته با حضور حداکثری خود همبستگی ملی را به نمایش گذاشتند،نقش رسانه ها را در تبیین اخبار شفاف و منصفانه را مورد توجه قرار داد و افزود: مردم متعهد به نظام و انقلاب این  شهرستان هیچگاه تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگرفته و همواره پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند  و این بار نیز  با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی وفاداری‌ و پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات خواهند کرد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها