نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

به مشعل پویا ایمان دارم

حاجی دلیگانی در بازدید از شرکت دانش‌بنیان مشعل‌پویا گفت: به کار نویی که در مشعل پویا انجام می شود، ایمان و اعتقاد دارم و از تمام ظرفیت نمایندگی خود برای کمک به این مجموعه استفاده خواهم‌ کرد.
کد خبر: ۱۴۳۶۶۶۳
تعداد بازدید : 10

جام جم آنلاین اصفهان؛ حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه افزود: من آلایندگی در مشعل پویا ندیدم و از طرح های آن، که برای مردم منطقه و حتی تمام هم‌وطنان سود بخش است، حمایت می‌کنم.

وی ادامه داد: از مدیران سازمان محیط زیست و دیگر مسولان دولتی می خواهم و دنبال می‌کنم تا از این مجموعه و فعالیت های ملی آن بازدید و راه را برای پیشرفت کشور هموار کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از احداث پردیس فناوری نفت و انرژی نصف جهان در شرکت مشعل پویا، افزود : با توجه به میزان فارغ التحصیلان دانشگاهی، این شرکت می‌تواند بخشی از این نخبگان و کارشناسان را در این مجموعه بکارگیری کند.

وی به مردم برخوار و شاهین شهر و میمه و اصفهان نوید داد تا با احداث نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ مگاواتی در منطقه مورچه‌خورت، بخشی از آلودگی های این‌منطقه برطرف می شود و با احداث نیروگاه هزار مگاواتی همه هم‌وطنان از فواید آن بهره مند می شوند.

وی پس از شنیدن گزارش مدیرعامل مشعل‌پویا، مهندس نادری نژاد از مجموعه فعالیت های شرکت گفت: من به نمایندگی از ملت ایران، از تمام مدیران، مهندسان و کارشناسان شرکت مشعل‌پویا قدردانی و تجلیل می کنم.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها