رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه؛

انار و هندوانه شب یلدا در کرمانشاه چند؟

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کرمانشاه:

آجیل شب یلدا ۲۰ درصد ارزان شده است + قیمت‌ها

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کرمانشاه از کاهش حدود ۲۰ درصدی قیمت آجیل شب یلدا نسبت به سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد با کاهش قیمت‌ها شاهد افزایش خرید از سوی مردم باشیم.
کد خبر: ۱۴۳۶۵۳۷

جام جم آنلاین؛ حمید اسفندیاری، با اشاره به بازار آجیل شب یلدا در کرمانشاه، گفت: اوج خرید آجیل شب یلدا را معمولا تا پایان همین هفته خواهیم داشت و با توجه به روند کاهشی قیمت‌ها احتمال افزایش استقبال مردم از خرید آجیل یلدا وجود دارد.

وی با بیان اینکه قیمت اکثر انواع آجیل نسبت به آذر سال گذشته کاهشی بوده و تنها در برخی اقلام محدود مانند تخمه کدو گوشتی ایرانی، کشمش، مویز و مغز بادام افزایش قیمت داشته ایم، تاکید کرد: قیمت انواع اقلام اساسی آجیل نسبت به سال گذشته در برخی اقلام مانند پسته احمد آقایی تا ۵۰ درصد و در مجموع به صورت میانگین ۲۰ درصد کاهش داشته و دلیل آن نیز کم شدن میزان صادرات بوده است.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کرمانشاه قیمت هر کیلو انواع آجیل مخلوط را براساس اقلام موجود در آن بین ۳۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان متغییر دانست و خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو پسته بسته به نوع آن بین ۴۱۰ تا ۸۵۰ هزار تومان، تخمه کدو  ۱۳۵ تا ۲۴۵ هزار تومان، تخمه آفتابگردان ۸۵ تا ۱۵۵ هزار تومان، بادام زمینی ۱۰۰ تا ۲۸۰ هزار تومان، مغز بادام ۴۰۰ تا ۷۵۰ هزار تومان، کشمش ۱۲۰ تا ۲۲۰ هزار تومان و  تخمه جاپانی(ژاپنی) هر کیلو ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان است.

به گفته اسفندیاری، نرخ‌نامه در اختیار تمامی واحدهای عرضه آجیل و خشکبار قرار گرفته و ملزم به نصب آن در معرض دید عموم هستند.

وی از فعالیت بیش ۱۰۰ واحد عرضه آجیل و خشکبار در کرمانشاه یاد کرد و افزود: در این ایام بازرسین اتاق اصناف با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی، بازار آجیل شب یلدا را رصد خواهند کرد.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کرمانشاه اظهار کرد: تعدادی از واحدهای عرضه آجیل و خشکبار نیز در نمایشگاه “یلدای ایرانی”حضور دارند که نظارت بر غرفه‌های این نمایشگاه نیز انجام می‌شود.

 

آجیل شب یلدا ۲۰ درصد ارزان شده است + قیمت‌ها

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها