مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی ؛

اختلال در برخی از جایگاههای سوخت استان

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی از اختلال در حدود نیمی از جایگاه‌های سوخت استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۶۳۱۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

سید رضا احمدنیا  با اعلام این خبر افزود:  حدودا از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه، ۲۷ آذر ماه) بخشی از جایگاه‌های بنزین در استان دچار اختلال شده ؛ اما همچنان ارائه خدمات و بنزین در تعدادی از جایگاه‌ها انجام می‌شود.

وی اظهار داشت : در استان خراسان شمالی ۵۴ جایگاه عرضه بنزین وجود دارد که اکنون تعداد ۳۱ جایگاه از آنها غیرفعال شده است ، اما در ۲۴ جایگاه دیگر، سوخت‌رسانی درحال انجام است.

سید رضا احمدنیا افزود : اکنون پنج جایگاه در بجنورد ، سه جایگاه در شیروان، یک جایگاه در فاروج، سه جایگاه در گرمه و جاجرم، سه جایگاه در اسفراین، دو جایگاه در مسیر دشت و تعدادی جایگاه عرضه بنزین نیز در سنخواست، شوقان، یکه سعود، راز و همچنین بهکده رضوی فعال هستند.

احمدنیا تاکید کرد: هیچ کمبود بنزینی در جایگاه‌های فعال استان وجود ندارد و خدمات‌دهی در حال انجام است.

مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی از صاحبان خودروهای دوگانه‌سوز خواست تا برای جلوگیری از ازدحام در جایگاه‌های عرضه بنزین، از سوخت CNG استفاده کنند. ۳۰ جایگاه فعال CNG در استان وجود دارد که فعالند و مشغول به خدمات‌رسانی‌اند.

وی اظهار کرد : پنج گروه به جایگاه‌های سوخت‌رسان استان اعزام شده‌اند و تلاش می‌شود تا پایان امروز، این اختلال در جایگاه‌های بنزین برطرف شود./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها