رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبر داد:

اختصاص ۶۷۳ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی سفر هیئت دولت به لرستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبر داد:

تصویب ۷۵۰ هکتار اراضی برای طرح نهضت ملی در لرستان

خرم آباد-جام جم آنلاین-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از تصویب ۷۵۰ هکتار اراضی برای طرح نهضت ملی در استان خبر داد
خرم آباد-جام جم آنلاین-رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از تصویب ۷۵۰ هکتار اراضی برای طرح نهضت ملی در استان خبر داد
کد خبر: ۱۴۳۶۲۷۱

به گزارش جام جم آنلاین لرستان سمانه حسن‌پور در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و شورای راهبری و تحول اداری لرستان، اظهار کرد: در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان چند محدوده از اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن تصویب شد.
وی تصریح کرد: ۷۵۰ هکتار زمین در مجموع در استان تعیین تکلیف شد که ۱۹۹ هکتار اراضی روستایی و مابقی به‌صورت الحاق به شهر است.
دبیر شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان خاطرنشان کرد: ۱۱۷ مورد مصوبات مربوط به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت با رقمی بالغ‌بر ۱۰۳ میلیارد و نه‌صد میلیون تومان تصویب‌شده است.
حسن‌پور با اشاره به بند ب تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲، اضافه کرد: پروژه‌های مربوط به بند (ب) تبصره (۱۱) تصویب شد که اجرای این پروژه‌ها موجب افزایش برخورداری در سکونتگاه‌های غیررسمی استان هستند.
وی با اشاره به موضوع جلسه شورای راهبری و تحول اداری و اهمیت موضوع‌های اهمیت‌دهی و کلان در حوزه کشاورزی آب و حمل‌ونقل برای افزایش بهره‌وری، بیان کرد: مجوزهای استخدام از محل طرح شهید زین‌الدین ۸۰ نفر به مرحله برگزاری آزمون رسیدند که در شرایط رقابتی این افراد تعیین می‌شوند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با اشاره به حضور غیرقانونی نیروهای مشاوران و پیمانکاران در کارهای رسمی و حاکمیتی دستگاه‌های اجرایی، ادامه داد: به هیچ عنوان دستگاه‌های اجرایی نیروهای مشاوران پیمانکاران را در دستگاه‌ مشغول به کار نکنند.
حسن‌پور ادامه داد: ۱۸ مورد اولویت‌های همکاری با سازمان امور استخدامی کشور در حوزه تحول اداری به شور گذاشته شد و اعضای نظرات خود را مطرح خواهند کرد که از بین این اولویت‌ها چند مورد انتخاب خواهیم کرد و امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این اولویت‌ها صورت خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها