روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین به عنوان روابط عمومی برتر
روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین به عنوان روابط عمومی برتر " نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران" انتخاب و تندیس و لوح تقدیر دریافت کرد.
کد خبر: ۱۴۳۶۲۶۴

 مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: در همایش نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که در تهران برگزار شد، روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب و عزیز عباسی مدیر این دفتر، تندیس و لوح سپاس جشنواره را دریافت کرد.

در این لوح تقدیر که به امضای فیلیپ شفرد دبیر کل انجمن بین‌المللی روابط عمومی و هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی رسیده، آمده است:

بر اساس رای هیئت داوران بیستمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران (سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی) به دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای (علمی_ صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها در موضوع مطالعات ارتباطی و افکار عمومی ، لوح سپاس " روابط عمومی برتر" به روابط عمومی شرکت برق توزیع برق استان قزوین اعطاء می‌شود.

عزیز عباسی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین که در این جشنواره و همایش شرکت کرد، تندیس و لوح روابط عمومی برتر را دریافت کرد.

این جشنواره با حضور عبدالرضا مصری نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، چهره‌های سرشناس روابط عمومی و حوزه ارتباطات در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیمای تهران برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قزوین موفق به کسب چندین رتبه‌ برتر در جشنواره‌ و همایش‌های مختلف شده و از سوی شرکت توانیر و وزارت نیرو نیز مورد تقدیر قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها