مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفای مقدس ایلام:

۷ یادمان دفاع مقدس در ایلام ثبت ملی شده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: پیکر مطهر چهار شهید گمنام دفاع مقدس، صبح فردا یکشنبه در مرکز استان تشییع می شود.
کد خبر: ۱۴۳۶۰۹۲

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ سرهنگ امیرحسین فولادی اظهار کرد: پیکر این شهدای گمنام فردا ساعت ۹ صبح در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با سراسر کشور از میدان شهدا تا میدان ۲۲ بهمن در شهر ایلام برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین آیین وداع با این شهدای گرانقدر ساعت ۲۰ امشب در مصلی شهر ایلام برگزار خواهد شد.

فولادی تصریح کرد: پیکر این شهیدان پس از تشییع در ایلام برای تدفین به شهرستان‌های چوار، دره شهر و چرداول فرستاده می‌شود.

وی یادآور شد: یک پیکر که در منطقه عملیاتی "والفجر سه" واقع در مهران تفحص شده ۲۹ آذرماه در بخش آسمان‌آباد چرداول و پیکر پاک یک شهید دیگر تحفص شده در منطقه عملیاتی "بیت المقدس" در تاریخ ۲۸ آذر در بخش ماژین دره شهر تشییع و تدفین می‌شود.

فولادی افزود: پیکر پاک شهید دیگر تفحص شده در منطقه عملیاتی "شلمچه" ۲۷ آذرماه در محوطه شرکت پالایشگاه گاز ایلام و شهید دیگر هم که در منطقه عملیاتی "والفجر یک" در منطقه فکه در جغرافیای دهلران تفحص شده نیز ۳۰ آذرماه در منطقه گنجوان بخش بولی شهرستان چوار تشییع و تدفین می‌شوند.

وی از عموم مردم شهیدپرور استان ایلام خواست امشب در مراسم وداع شبی با شهدا و فردا صبح نیز در آیین تشییع پیکر این شهیدان حضوری پرشور داشته باشند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها