سخنگو و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آرمان‌خواهی، مطالبه گری، جهاد تبیین و نقش آفرینی دانشجویان گفت: این موضوع مقداری کمرنگ شده است و در این زمینه تحرک بیشتر تشکل‌های دانشجویی لازم است.
کد خبر: ۱۴۳۵۸۴۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ علی صالحی اظهار کرد: افتخار من این است که یکی از مهمترین بخش‌های سوابق من مربوط به حضور در تشکل‌های دانشگاهی به خصوص بسیج دانشجویی است.

وی افزود: فرآیند و بازخوردی که از دانشگاه‌ها داریم حاکی از نگرانی‌هایی است مبنی بر محدود شدن دانشجو به دانشگاه، سلف، خوابگاه و کلاس، معتقدیم دانشجویان باید در فعالیت‌های دانشجویی چرخه جدیدی را ایجاد کنند.  

سخنگو و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آرمان‌خواهی، مطالبه گری، جهاد تبیین و نقش آفرینی و آماده شدن برای پذیرش نقش‌ها از سوی دانشجویان گفت: بازخوردی که از خارج فضای دانشگاه به ما می‌رسد نشان می‌دهد که این موضوع مقداری کمرنگ شده است، وظیفه ماست که در این خصوص صحبت کنیم تا فضا قدری متفاوت شود.

وی با بیان اینکه امروز بخشی از موثرترین چهره‌های ما در حوزه‌های تصمیم‌گیری، اجرا و رسانه و... از فعالین دانشجویی بوده‌اند، گفت: اگر امروز این چرخه به هم بخورد حتما در سال‌های آینده در انتقال ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها به نسل آینده دچار نقص خواهیم شد.

صالحی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و همکاران ما در شهرداری در محافل حضور خودجوش دارند اما در مقابل، از دانشگاه درخواست زیادی نداشته‌ایم که فکر می‌کنم تحرک بیشتر برای تعامل دو طرفه لازم است، بنابراین باید گفت‌وگو و تعامل خود تغییر بدهیم.

وی تأکید کرد: اولویت در دانشگاه قطعا درس است اما در کنار آن تحرک تشکل‌ها با کمک مدیریت شهری و... می‌تواند پویایی و تداوم نقش آفرینی را رقم بزند.

سخنگو و عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با همکاری دانشجویان، در دوره‌های آموزشی، رویدادها و تشریک مساعی در محورهای تفریح و نشاط و دیگر حوزه‌ها می‌توانیم همکاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کرسی‌های آزاداندیشی برای عموم دانشجویان و تشکل‌ها نیاز است، گفت: آمادگی داریم که در این زمینه کمک کنیم تا فضای آزاداندیشی و بحث و تبادل نظر در دانشگاه‌ها فراهم شود.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها