مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان :

بیش از 16 هزار فرصت شغلی در خراسان شمالی ایجاد شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی خبر داد:

بیش از 80 درصد تعهد اشتغال‌ استان خراسان شمالی تحقق یافت

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ تعهد اشتغال امسال خراسان شمالی ، 13 هزار و 515 نفر است که پیشرفت آن تاکنون با ثبت 10 هزار و 968 مورد به 81 درصد رسیده است.
کد خبر: ۱۴۳۵۷۳۸
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، مهدی اسلام‌خواه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ضمن بیان این خبر گفت: تعهد اشتغال امسال 13 هزار و 515 نفر است و تاکنون 10968  هزار فرصت شغلی ایجادشده و در سامانه رصد ثبت و پایش و نظارت بر اشتغال انجام‌شده در حال انجام است.

وی با اشاره به نحوه و سهم هر دستگاه اجرایی در ایجاد اشتغال اظهار داشت: اعتبارات تخصیص‌یافته هریک از دستگاه‌های اجرایی برحسب میزان زیرساخت و ظرفیت اشتغال‌های آن مشخص‌شده است و شناسایی افراد و متقاضیان واجد شرایط این تسهیلات توسط کمیته‌های فنی بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی استان انجام و به بانک‌های عامل ارجاع می‌شود.

اسلام‌خواه خاطرنشان کرد: از سهم 115 میلیارد تومانی مرحله اول تسهیلات مشاغل خانگی استان تاکنون تنها 61 درصد آن پرداخت‌شده ؛ این در حالی است 124 میلیارد تومان طرح متقاضیان برای دریافت این تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌شده است.

وی با اشاره به تخصیص مرحله دوم اعتبارات مشاغل خانگی سال 1402 به میزان 25میلیارد تومان به استان خراسان شمالی، از برنامه‌ریزی برای هدایت این منابع به سمت کسب‌وکارهای پشتیبان مشاغل خانگی خبر داد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها