دورهمی انتخاباتی مدیران رسانه استان بوشهر به میزبانی ارشاد

نبض رسانه در آستانه انتخابات

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت صیانت از آرا و انتخاب مردم در انتخابات

در حال حاضر فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان از سوی هیات نظارت استان در حال انجام است و براساس قانون، هیات نظارت تا 14 دی ماه 1402 فرصت بررسی صلاحیت دارد
کد خبر: ۱۴۳۵۲۸۸

به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان از سوی هیات نظارت استان در حال انجام است و براساس قانون، هیات نظارت تا 14 دی ماه 1402 فرصت بررسی صلاحیت دارد.
 
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: در همین راستا عمده فعالیت ستاد انتخابات استان، بهره‌گیری موثر از موعد فعلی در راستای عمق بخشی به هماهنگی‌ها و هم‌افزایی میان هیات‌های اجرایی و کارگروه‌های انتخابات در شهرستان‌ها است.
 
وی افزود: در مرحله اول، آموزش هیات‌های اجرایی را در هر چهار حوزه انتخابیه استان تکمیل کرده ایم و هم اکنون مقرر شده تا جلسات اختصاصی با حضور اعضای ستاد انتخابات استان در شورای اداری و کارگروه‌های شهرستان‌ها برگزار شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تا 30 آذر 1402 مهلت تعیین شعب اخذ رای خواهیم داشت که هم اکنون هیات‌های اجرایی این موضوع را با جدیت دنبال می‌کنند و تاکنون 693 شعبه صورتجلسه شده است.
 
پورات با اشاره به اینکه تعیین نمایندگان فرماندار و اعضای شعب به صورت ویژه در حال اجرا است، یادآور شد: تاکید ما بر رعایت بی‌طرفی مدیران، مسئولین و ضرورت صیانت از آراء و انتخاب مردم است و مبنای ما عمل به قانون خواهد بود تا شاهد انتخاباتی باشکوه و مشارکت حداکثری باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها