پیکر جانباز سید «علی فردوسیان» پس از سالها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جانبازی در شهر یاسوج تشییع و خاکسپاری شد.
کد خبر: ۱۴۳۵۰۵۳

به گزارش جام جم آنلاین ،مراسم تشییع و خاکسپاری شهید حاج سید «علی فردوسیان» روز شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ از کنگره سرداران و شهدای استان تا گلزار شهدای شهر یاسوج با حضور خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: همه ما میمیریم اما بهتراست که در راه شهدا و جانبازان بمیریم که رسیدن به خدا در راه آنهاست.

همچنین سردار عوض شهابی فر، از سرداران شجاع سپاه کهکیلویه بویراحمد نیز گفت: آقای فرودسیان یکی از نیروهای ارزشی استان بود که در بنیاد شهید و امور ایثارگران کار می کرد و مشغول خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بود.

 شهید حاج علی فردوسیان متولد سوم خرداد ۱۳۳۹ شهر گراب بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد از جانبازان۷۰درصد هشت سال دفاع مقدس است که پنجم تیرماه ۱۳۶۰ در منطقه رقابیه مجروج و پس از سال‌ها تحمل رنج و درد بیماری ناشی از اثرات جنگ در صبحگاه ۱۶ آذرماه سال ۱۴۰۲ در بیمارستان شیراز به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع یاران شهیدش پیوست.

گفتنی است که تاکنون تعدادی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۸۹۷ شهر رسیده است.

شهادت جانباز ۷۰ درصد در یاسوج

معاون رئیس جمهوری شهادت جانباز سرافراز «حاج سید علی فردوسیان» را تسلیت گفت.

 در متن پیام تسلیت سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی خطاب به خانواده جانباز شهید «حاج سید علی فردوسیان» آمده است: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند.

آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند.

جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پر تمنای آنان را به هم رزمان شهیدشان واصل می‌کند.

وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «حاج سید علی فردوسیان» تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم، روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها