دغدغه های محلات کرمانشاه زیر ذره بین نماینده مردمی

جلسه ای با حضور دکتر محمد رشیدی نماینده مردم شریف کرمانشاه و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به منظور پیگیری مشکلات محلات کرناچی، ده پهن، باغ نی، بازار چال حسن خان، پست فوق توزیع بخش فیروزآباد با حضور معتمدین محلات، معاون عمرانی و مدیران مربوطه در محل معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۴۹۴۰

جام جم آنلاین-زهره کریم زاده؛ دکتر رشیدی در این باره گفت: در این جلسه معضلات شهرک کرناچی در دو بخش حوزه فاضلاب و اصلاح ورودی شهرک بررسی شد و قرار براین شد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه این معضل را پیگیری کند چراکه ۱۲ کوچه کرناچی درگیر این مشکل است و نیاز است که شبکه فاضلاب آن سامان یابد و اجرا شود.

وی اضافه کرد: در قسمت ورودی شهرک معارضین محلی وجود دارند که قرار شد با همکاری شهرداری و معاونت عمرانی استانداری توافقاتی حاصل شود و اصلاح هندسی در ورودی شهرک انجام شود.

نماینده مردم شریف کرمانشاه و عضو هیات رئیسه مجلس در شورای اسلامی افزود: در زمینه شهرک ده پهن با دستور مستقیم دکتر نجفی معاون محترم امور عمرانی استانداری کرمانشاه مقرر شد باقیمانده شبکه ساماندهی فاضلاب که نزدیک به ۳ کیلومتر است اجرا شود تا مشکل اجرای شبکه فاضلاب رفع شود.

وی درخصوص رسیدگی به بازار قدیم چال حسن خان در این جلسه گفت: در این مکان به دلیل قرارگیری در محدوده میراث فرهنگی و هم آب منطقه ای به دلیل عبور آبشوران، مغازه های مردم چندین سال است که تخریب شده و یا ساخته نشده و به دلیل وجود آبشوران مشکلات بهداشتی ایجاد کرده است که قرار شد جلسه ای تنها برای این موضوع برگزار شود و از سوی معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه پیگیری شود.

این نماینده مردمی ادامه داد: مجوز پست فوق توزیع سرفیروزآباد از وزارت نیرو در سال ۹۹ را اخذ کردیم که متاسفانه به تاخیر افتاده و برای حل معارض آن، امروز جلسه ای برگزار می شود تا برای پیک برق در سال آینده برسد و مشکلات برق را رفع کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها