مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:

پرداخت هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی کهگیلویه

هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال به بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان کهگیلویه در شش ماهه اول امسال پرداخت شد.
کد خبر: ۱۴۳۴۸۸۳
به گزارش جام جم آنلاین ،رسول چراغ سحر در دیدار با فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: این مبالغ بابت پرداخت حقوق و مستمری ماهانه و برخی تعهدات کوتاه مدت انجام گرفته است.
وی افزود: ۳ هزار و ۹۰۰ نفر بازنشسته، ازکارافتاده و مستمری بگیر بازمانده در حال حاضر از خدمات و حمایت‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در شهرستان کهگیلویه برخوردار هستند.
چراغ سحر تعداد بیمه شدگان اصلی این شهرستان را ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در مجموع بیش از ۶۳ هزار نفر از جمعیت شهرستان کهگیلویه تحت عنوان بیمه شدگان اصلی و تبعی زیر پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند.
به گفته وی در شهرستان کهگیلویه زمینه زیادی برای افزایش پوشش بیمه‌ای وجود دارد و بسیاری از افراد مانند صاحبان مشاغل آزاد، کارفرمایان، زنان خانه‌دار و دانشجویان می‌توانند در قالب طرح‌های جدید بیمه‌ای از این امکان بهر‌مند شوند.
وی بیمه اختیاری (به عنوان کامل تربن نوع بیمه خاص)، بیمه مشاغل آزاد، بیمه زنان خانه‌دار و بیمه دانشجویی را از جمله این طرح‌ها بیان کرد.
وی هم چنین گفت: برخی از کارفرمایان، پیمانکاران و موسسات و دستگاه‌های اجرایی لیست بیمه کارکنان خود را به استان‌های دیگر ارسال می‌کنند و این موضوع باعث کاهش رتبه بیمه پردازی استان و عدم برخورداری از مزایای آن می‌شود و انتظار داریم مسئولان این موضوع را پی گیری کنند.
فرماندار کهگیلویه نیز در این دیدار، برخورداری از پوشش بیمه‌ای را از ضروریات برای همه افراد دانست و گفت: با توجه به خدمات ارزنده سازمان تأمین‌اجتماعی لازم است فرهنگ بیمه‌ای بیش از پیش گسترش یابد.
حمزه محقق زاده افزود: بسیاری از موارد و طرح‌های اشتغال زایی در این شهرستان پایدار نیست و پس از مدتی شاغلان طرح‌های یاد شده به جمع جویندگان کار می‌پیوندند.
وی گفت: طرح‌های پایدار علاوه بر حفظ سطح اشتغال زایی باعث توسعه خدمات و رونق و گسترش تامین اجتماعی می‌شود
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها