
هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: ساخت ۸ مدرسه در شهرستان جاسک آغاز شد.
محمد قویدل افزود: این مدارس با همت خیران شهرستان جاسک در بخشهای لیردف و مرکزی ساخته میشود.
وی گفت: با ساخت این مدارس دانش آموزان روستاهای گزدان، جاسک کهنه، کوه مبارک، پجک، گپسر، پجک بالا و توگنجک از مزایای آن بهره مند میشوند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند