همزمان با جنایت‌های وحشتناک ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه درگیری‌ها میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی شدت یافته است.
کد خبر: ۱۴۳۳۸۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، درگیری‌ها میان حزب‌ الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی به شدت افزایش یافته است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ۵ موشک از جنوب لبنان به سوی منطقه اصبع الجلیل واقع در شمال اراضی اشغالی شلیک شده است. رسانه‌های عبری نیز از شلیک یک فروند موشک کورنت به سوی شهرک صهیونیستی المطله خبر دادند.

این رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که شهرک صهیونیستی «مسکاف عام» نیز هدف قرار داده شده است. ۲ موشک نیز به سوی موضع صهیونیستی السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا شلیک شده است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مواضع نظامی المرج و المطله را با سلاح مناسب هدف قرار داده و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف موضع «برکه ریشا» و شهرک صهیونیستی «دوویو» هدف قرار داده که حمله به دوویو در دو نوبت انجام شده است.

حزب‌الله لبنان حمله به دوویو را پاسخی اولیه به بمباران یک خانه در شهرک «حولا» توسط ارتش رژیم صهیونیستی طی روز گذشته عنوان کرد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که آژیر هشدار در الناصره، تمامی مناطق شمالی و جنوبی آن در الجلیل سفلی و مرج بن عاصر به صدا درآمده است.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی ۳ بار منطقه مرزی اللبونه واقع در جنوب لبنان را بمباران کرد. اطراف شهرک‌های العدیسه، یارون و الخیام نیز توسط توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار داده شد. همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک الناقوره، کفرحمام، ارتفاعات کفرشوبا و یک خانه در «بیت لیف» در جنوب لبنان را بمباران کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
۰
۰
یکی میشود سید مقاومت از مظلومین یکی هم می شود ال سیسی که گذرگاه رفح می بندد و یکی هم اردوغان که به جنایت کاران تاریخ به موقع سوخت می رساند

نیازمندی ها