در راستای عدالت آموزشی، محرمیت زدایی و ساخت مدارس روستایی صورت گرفت:

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه در روستای سعید آباد شهرستان رودبار جنوب

 باحضور خیرین و معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس کرمان، مدرسه ۳ کلاسه شهدای دشت خاک منطقه کم برخوردار روستای سعیدآباد شهرستان رودبار جنوب به بهره برداری رسید.
 باحضور خیرین و معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس کرمان، مدرسه ۳ کلاسه شهدای دشت خاک منطقه کم برخوردار روستای سعیدآباد شهرستان رودبار جنوب به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۳۳۵۰۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ زندوکیلی، معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوساری مدارس کرمان ضمن اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش درخصوص ساحت فضای آموزشی گفت: یکی از شاخص های سند تحول بنیادین ساحت فضای آموزشی استاندارد و ایمن می باشد که دردولت سیزدهم به این امر اهیمیت ویژه ای داده شده و سیاست سازمان نوسازی مدارس کشور در این دولت بر عدالت ساخت فضای آموزشی در مناطق روستایی و کم برخوردار است.

 

زندوکیلی، در راستای عدالت ساخت فضای آموزشی در مناطق کم برخورار ادامه داد: یکی از اقدامات اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان بر عدالت ساخت فضای آموزشی و تجهیزات آموزشی در سراسر استان کرمان می باشد و استفاده از مصالح و تجهیزات درجه یک در مدارس در دورترین و کم برخوردار ترین نقطه استان با مرکز استان به طور یکسان است.

 

وی درخصوص تکمیل مدارس نیمه تمام خیری نیزگفت: ۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان به تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری و دولتی اختصاص یافت و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان افتخار این رو دارد که جزء اولین دستگاه اجرایی استان است که تمام پروژه های نیمه تمام را تکمیل نموده و به بهره برداری رسانده است.

 

گفتنی است مدرسه سه کلاسه شهدای دشت خاک روستای سعیدآباد که زمین آن توسط اهالی روستا اهداء گردیده و با ساخت و تکمیل فضای آموزشی و سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۳/۵ میلیارد تومان توسط خیرین (خادمین موکب بیت العباس کربلا عمود۴۴۰ و ۷۵۷) و اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ساخته و تکمیل گردیده است.

 

لازم به ذکر است در این مراسم با سخنرانی،اجرای سرود دانش آموزی و به مناسبت ایام دهه‌ی فاطمیه با مداحی همراه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها