مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: محور تاکستان به آقچه کند و تقاطع غیر هم‌سطح آبترش در جاده قدیم قزوین رشت تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: محور تاکستان به آقچه کند و تقاطع غیر هم‌سطح آبترش در جاده قدیم قزوین رشت تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسند.
کد خبر: ۱۴۳۳۳۱۴

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین:سیدعلی هاشمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در محور تاکستان به آقچه کند و نیکویه با هدف ارتقا راه فرعی به راه اصلی طی سنوات گذشته ۲/۵ کیلومتر مسیر به راه اصلی ارتقا یافته است و حدود ۳/۵ کیلومتر راه اصلی محور تاکستان به آقچه کند در مرحله انجام عملیات تکمیلی شامل تکمیل لایه دوم آسفالت نصب علائم و خط کشی می‌باشد.

وی  افزود: کل این مسیر ۲۹ کیلومتر بوده که با اجرا و تکمیل طرح تا ماه آینده امیدواریم رانندگان از کاهش طول مسیر و تسهیل در تردد با استان‌های شمالی کشور بهره‌مند شوند.

هاشمی اضافه کرد: یک دستگاه تقاطع غیرهمسطح آبترش در محور قدیم قزوین به رشت شامل اجرای پل با دهانه ۸۰ متردر مرحله تکمیل سازه پل و اجرای رمپ‌های اتصال به مسیر قزوین به رشت است و پیش بینی می‌شود با تخصیص اعتبارات لازم تا یک ماه آینده بخشی از این تقاطع غیرهمسطح به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در استان در سال‌های گذشته ۳۹ کیلومتر از مسیر بوئین زهرا به دانسفهان و رحیم آباد از راه‌های اصلی به بزرگراه ۴ خطه ارتقا یافته است.

وی افزود: طول کل این مسیر ۵۳ کیلومتر است که در حال حاضر عملیات اجرایی در ۱۴ کیلومتر انتهایی محور در حال اجراست و عملیات خاکی و ابنیه فنی در ۵ کیلومتر از این مسیر تکمیل شده و یک لایه آسفالت بیندر نیز عملیاتی شده است.

هاشمی تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبارکافی تا پایان امسال این ۵ کیلومتر به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح حصارخروان با عرض زیرگذر ۸ متر در محور محمدیه به آبیک شامل اجرای عملیات خاکی، نصب علائم خط کشی و اجرای آسفالت همچنین تکمیل سازه پل در مدت تعیین شده افتتاح شده و به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با اجرا و تکمیل طرح‌های در دست اقدام در زمینه راه‌های ارتباطی شاهد کاهش طول مسیر‌ها و تسهیل در تردد جاده‌ای استان خواهیم بود.

newsQrCode
برچسب ها: طرح تکمیل اجراء
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها