مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد

ثبت ۵۰ میلیون تردد بین استانی در بهمن ۱۴۰۰

ثبت ۱۲ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

در ۸ ماهه گذشته حدود ۱۲ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.
کد خبر: ۱۴۳۳۳۱۱

به گزارش جام جم آنلاین ،به نقل از روابط عمومی راهداری اردبیل، معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۸ ماهه گذشته حدود ۱۲ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۱۱میلیون و۴۲۷ هزار و۴۱۱ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده بود افزایش ۵ درصدی را شاهد هستیم.
منصور نجفقلی‌زاده با اشاره به اینکه در مدت یاد شده حدود ۶ میلیون و ۶۱ هزار و۶۳۴ تردد در مبادی ورودی و ۵ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۳۵۳ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۷۸۰ تردد در مبادی ورودی ثبت شده بود در ۸ ماهه گذشته افزایش ۴ ونیم درصدی را نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: در مدت مشابه سال قبل ۵ میلیون و۶۲۸ هزار و ۶۳۱ تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده بود که در ۸ ماهه گذشته ۵ درصد افزایش را شاهد هستیم.
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل محور‌های اردبیل-آستارا و بالعکس، اردبیل-نیر و بالعکس و اردبیل-مغان و بالعکس را جزوه محور‌های پرتردد استان برشمرد و تصریح کرد: در ۸ ماهه گذشته ۸ میلیون و۳۷۷ هزار و۸۱۲ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده که این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه محور بران –سه راهی سربند، گرمی-بیله سوار و محورمشگین شهر- کنگرلو دارای بیشترین تردد تخلف سرعت غیرمجاز می‌باشد، میانگین سرعت استان را ۷۲ کیلومتر دانست و بیان کرد: رانندگان برای حفظ جان خود وسایر مترددین درجاده ضمن رعایت سرعت و سبقت باید به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها