مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام :

۱۲ هزار نفر در مهران از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند

چهارمین مانور سراسری عملیاتی دفاع از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب با نام "دفاع از مقر" همزمان با تمامی شرکت های آبفای کشور، با حضور مدیرعامل، مدیر حراست و کارمندان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۳۲۷۸

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ در این مانور که به ریاست هاشم امینی مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به صورت ویدئو کنفرانس و با شعار یا فاطمه الزهرا همزمان با  سراسر کشور برگزار شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: در حوزه صیانت از اموال شرکت باید دقت و تلاش بیشتری شود که برگزاری این مانور‌ها میزان آمادگی مجموعه آبفا در حراست از تاسیسات و امکانات را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد.

پرویز ناصری با تقدیر از عملکرد حراست شرکت آبفای استان اظهار داشت: سال گذشته و امسال شاهد کاهش سرقت از تاسیسات شرکت از جمله دریچه منهول‌ها فاضلاب بودیم و آبفای استان جز دستگاه‌هایی است که بیشترین صیانت را از اموال و امکانات خود دارد.

وی  ضمن تشکر از شرکت کنندگان در اجرای مانور "دفاع از مقر" خاطرنشان ساخت: حفاظت و تامین امنیت تاسیسات آب آشامیدنی خط قرمز ما است و در این زمینه از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت نیز در این مراسم گفت: ارتقای سطح آگاهی عوامل حفاظت فیزیکی، نحوه بکارگیری سامانه‌های حفاظت الکترونیک در شرایط بحرانی و یا هر گونه خرابی، نحوه اطلاع رسانی و هماهنگی با واحد‌های مربوطه و همچنین آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر عوامل درون و برون سازمانی از جمله اهداف برگزاری این مانور بوده است.

مشتاق ناصری افزود: در این مانور شاهد رصد خوب پرسنل حراست در مرکز سیستم پایش تصویری، تیم واکنش سریع و انجام اقدامات حفاظتی نگهبانان (بلافاصله بعد از مشاهده نفوذ افراد به داخل تاسیسات) بودیم که این سرعت عمل آمادگی بالای نیرو‌ها در مقابل رخداد‌های احتمالی را نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها