معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبر داد:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در استان یزد

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌‎ریزی استان یزد خبر داد:

تخصیص 884 میلیارد تومان اعتبار به مصوبات سفرهای رییس جمهور به استان

یزد- رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد، از تخصیص 884 میلیارد تومان اعتبار به مصوبات سفرهای رییس جمهور به استان در 8 ماهه نخست سال جاری توسط سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۳۰۷۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد، از تخصیص 884 میلیارد تومان اعتبار به مصوبات سفرهای رییس جمهور به استان در 8 ماهه نخست سال جاری توسط سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد و گفت: از این اعتبار مبلغ 495 میلیارد تومان به صورت نقد در ابتدای سال و مبلغ 389 میلیارد تومان به صورت اسناد خزانه  به استان تخصیص داده شده است.

مجید دهقانی‌زاده در نشست بررسی مصوبات سفرهای رییس جمهور به استان که با حضور استاندار یزد و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، با بیان اینکه این اعتبار از محل تعهدات سازمان برنامه و بودجه کشور طی دو مرحله به صورت نقدی و اسناد خزانه به استان تخصیص داده شده است، افزود: علاوه بر ابلاغ نقدی در ابتدای سال، مبلغ 389 میلیارد تومان به صورت اسناد خزانه در آبان‌ماه جاری به استان ابلاغ شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با ابراز خرسندی از اینکه سازمان برنامه و بودجه کشور بیش از 62 درصد تعهدات خود در تامین اعتبارات مصوبات سفر به این استان را عملی کرده است، تصریح کرد: از 4794 میلیارد تومان مصوب (از محل تعهدات سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان) سفر اول و دوم ریاست جمهور به استان، تاکنون بالغ بر 3000  میلیارد تومان آن به استان تخصیص داده شده است.

دهقانی‌زاده با اشاره به اینکه مصوب اعتبارات سفر دور اول رییس جمهور به استان از محل سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ 3001 میلیارد تومان بوده است، بیان داشت: این اعتبار طی سال‌های 1400، 1401 و شش ماهه اول 1402 به استان ابلاغ شده است.

به گفته دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، بیشترین اعتبار پرداختی مصوبات سفر از محل سازمان به پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان تخصیص داده شده است.

دهقانی‌زاده، افزود: تاکنون 415 میلیارد تومان برای راه‌اندازی راه‌آهن یزد- اقلید و مبلغ 290 میلیارد تومان برای احداث راه‌آهن بافق- زرین شهر، به استان ابلاغ شده که بیشترین سهم را در اعتبارات ابلاغی از این محل به خود اختصاص داده‌اند.

وی اضافه کرد: پس از این بیشترین اعتبار پرداختی مختص به پروژه‌های وزارت نیرو شامل تکمیل پروژه رینگ آب شهری و بهداشت و درمان شامل تکمیل بیمارستان‌های بافق، مهریز، اردکان، اشکذر، بحران، تفت و ابرکوه به ترتیب مبالغ 256 میلیارد تومان و 217 میلیارد تومان بوده است.

شایان ذکر است، در این نشست مصوبات دور اول و توافقات مجوزی دور دوم سفر رییس جمهور به استان و سفر استاندار به شهرستان‌های استان و محلات شهر یزد با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها