كليه روستاهاي بالاي 100 خانوار تا پایان سال آسفالت می شوند
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان:

كليه روستاهاي بالاي 100 خانوار تا پایان سال آسفالت می شوند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۲هزار و۲۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره طی ۸ ماهه‌ سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۹۴۳

 به گزارش جام جم آنلاین ،اجرای ۲۳ کیلومتر حفاظ بتنی و فلزی از جمله اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای تحت پوشش در این مدت می باشد.

وی در ادامه گفت: آشکار سازی ۴۰۰ کیلومتر از نقاط پرتصادف با اجرای تجهیزات ایمنی مانند چشم گربه ای، گل میخ و علائم افقی روی سطح محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی از دیگر اقدامات این اداره کل برای تامین ایمنی عبور و مرور کاربران جاده ای بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اجرا و نصب۳هزار و۵۰۰ عدد علائم و تابلو اطلاعاتی، اجرا و رفع ۵ کیلومتر ازنواقص روشنایی به صورت طولی و اجرای روشنایی ۱۶ تقاطع حادثه خیز با برج نوری از دیگر اقدامات این اداره کل در محورهای مواصلاتی بوده است. 

وی افزود: ایمن سازی دو پل حرمک و چاه دیوان از قبیل روشنایی و اجرای حفاظ بتنی و نصب تجهیزات ایمنی و تابلو و علائم نیز از دیگر اقدامات در دست اجرای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به منظور افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی تحت پوشش است.

وی در پایان یادآورشد: کاربران جاده‌ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ که بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی می باشد همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت نسبت به رفع اقدام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها