در پی سیلاب ۴۸ ساعت گذشته؛

راه های روستایی خراسان شمالی بیش از ۶۵ میلیارد تومان خسارت دید

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ سیلاب ۴۸ ساعت گذشته به محورهای روستایی شهرستان های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان و جاجرم بیش از ۶۵ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۹۹
نویسنده اسدالله ابراهیمی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم ، گفت: ۲۴۵ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان و جاجرم توسط راهداران رسوب برداری و پاکسازی شد.

محمد مشتری افزود: ۲۵ کیلومتر از محورهای شهرستان بجنورد توسط ۹ راهدار و به کارگیری ۹ دستگاه ماشین آلات رسوب برداری و پاکسازی شد.

وی میزان رسوب برداری و پاکسازی در شهرستان رازو جرگلان را ۱۶۵ کیلومتر برشمرد و با اشاره به این که ۹ راهدار و ۸ دستگاه ماشین آلات درگیر این عملیات بودند تصریح کرد: میزان رسوب برداری و پاکسازی در محورهای شهرستان اسفراین نیز ۲ کیلومتر بود که ۵ راهدار و ۳ دستگاه ماشین آلات اجرای عملیات مذکور را بر عهده داشتند.

به گفته این مسئول در شهرستان جاجرم ۲ کیلومتر راه با به کارگیری یک راهدار و یک دستگاه ماشین آلات رسوب برداری و پاکسازی شد.

مشتری همچنین از رسوب برداری و پاکسازی ۵ کیلومتر از محورهای شهرستان شیروان با به کارگیری ۵ راهدار و‌ ۳ دستگاه ماشین آلات خبر داد و اظهار کرد: میزان رسوب برداری و پاکسازی محورهای شهرستان مانه و سملقان ۴۶ کیلومتر و تعداد راهدار درگیر، ۲۵ نفر و تعداد ماشین آلات ۱۶ دستگاه بوده است./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها