یزد- مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق منطقه شرق از افتتاح خط سبز آبرسان استان در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۵۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محسن شیرغلامی با اشاره به اینکه استفاده از پساب فاضلاب شهری در دستور کار مجموعه صنعت آب و برق استان قرار داشته افزود: شرکت تولید نیروی برق منطقه شرق نیز احداث خط آبرسانی به صنایع استان را آغاز کرد و با توجه به نیاز نیروگاه های استان به آب، استفاده از پساب فاضلاب شهری در نیروگاه های این شرکت مدنظر قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق منطقه شرق با اشاره به مصوبات سفر وزیر نیرو به استان یزد در فروردین ماه 1401 ادامه داد: با توجه به مسئله کمبود آب و لزوم احداث خط سبز آبرسان صنایع یزد، شرکت تولید نیروی برق منطقه شرق به عنوان پیشگام پیشبرد این مهم، مسئولیت تامین لوله های این خط را بر عهده داشت.

شیرغلامی با بیان اینکه اعتبار صرف شده جهت تامین لوله های مورد نیاز خط سبز آبرسان صنایع مبلغ 280 میلیارد ریال است افزود: عملیات اجرایی احداث این خط توسط شرکت آب منطقه ای یزد آغاز شده که با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی حاصل شده، پیش بینی می شود در دهه فجر مورد بهره برداری قرار بگیرد.

گفتنی است خط سبز آبرسان صنایع شامل پساب تصفیه شده بوده که به عنوان خروجی تصفیه خانه تکمیلی فاضلاب شهر یزد است و به صنایع نیروگاهی موجود در تقاطع جاده رستاق- فولاد آلیاژی و دیگر صنایع این مسیر اختصاص دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها