ارائه خدمتی جدیدی به شهروندان توسط شهرداری اصفهان:

صدور برخط شناسنامه فنی ساختمان توسط سامانه هوشمند توسعه شهری اصنو

در فرآیند ممیزی سیستم های مدیریتی شرکت گاز استان اصفهان، ممیزی مراقبتی چهار گواهینامه سیستم، مدیریتی (ISO) با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۱۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ مدیرعامل این شرکت گفت: این شرکت در راستای بهینه سازی اقدامات و وظایف خود و نیز اجرای فرآیند بهبود مستمر در تمامی امور، سیستم های مدیریتی بین المللی(ISO) را مستقر و بطور مستمر در راستای بهبود و ارتقای فرآیند خدمت رسانی به چندین میلیون مشترک گاز طبیعی در استان پهناور اصفهان جاری سازی نموده است.

عسکری گفت: این گواهینامه هاشامل:  ISO 9001:2015 مدیریت کیفیت،ISO10002 : 2018 مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، ISO10004:2018 مدیریت سنجش رضایت مشتریان و  ISO 10015:2019مدیریت آموزش می باشد.

وی، تصریح کرد: همکاران ما در شرکت گاز استان استان اصفهان، به صورت مستمر در حال اجرا و جاری سازی استانداردهای مدیریتی استقرار یافته هستند و با بروزرسانی و بازنگری دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی، خط مشی سازمان، رفع عدم انطباق‌های سنوات قبلی، برگزاری جلسات بازنگری مدیریت و فرهنگ سازی رعایت این استانداردها در سراسر شرکت درجهت کسب رضایتمندی حداکثری ذینفعان و پیشبرد اهداف متعالی شرکت بر اساس اهداف و خط مشی شرکت ملّی گاز تلاش می‌کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، افزود: هدف این شرکت برای دریافت گواهینامه های ایزو، شناخت نقاط قوت و قابل بهبود در راستای ارائه خدمات با کیفیت و بهینه و بهبود فرآیندهای کاری و عملیاتی که منجر به رضایت به مشترکین است.

مهندس عسکری، اظهار داشت: شرکت گاز استان اصفهان یک شرکت رو به رشد، توسعه یافته و باثبات است و با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه می تواند در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای افزایش بهره وری و اثربخشی هموار می سازد.

وی، افزود: استقرار سیستم های مدیریت یکپارچه به مستندسازی فرآیندها در سازمان کمک شایانی نموده است و طی این فرآیند عملکرد و اقدامات واحدهای ستادی و تعدادی از ادارات گاز مناطق اصفهان مطابق با الزامات استانداردهای مدیریتی توسط ممیزین خارجی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران مورد بررسی و سنجش قرار گرفت.

عسکری، سابقه موفق شرکت گاز استان اصفهان در حوزه سیستم های مدیریتی را مرهون تلاش بی وقفه و همکاری کلیه کارکنان دانست و آن را عاملی موثر در کسب موفقیت در مسیر تعالی سازمانی و ارزیابی عملکرد سازمان قلمداد نمود.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها