مطالبه‌گری دانشجویی باید به‌موقع باشد
رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان:

مطالبه‌گری دانشجویی باید به‌موقع باشد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان:

بسیج دانشجویی بر اساس راهبردهای امامین انقلاب عمل می کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان گفت:بسیج دانشجویی بر اساس راهبردهای امامین انقلاب عمل می کند و نقش آفرینی می نماید.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان گفت:بسیج دانشجویی بر اساس راهبردهای امامین انقلاب عمل می کند و نقش آفرینی می نماید.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۰۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛  سید هادی طباطبایی، در سالروز تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان امام خمینی (ره) گفت:بسیج دانشجویی بر اساس راهبردهای امامین انقلاب عمل می کند و نقش آفرینی می نماید.

او با اشاره به رسالت بزرگ و خطیر بسیج دانشجویی با توجه به فرامین امامین انقلاب و راهبردها و مطالبه گری در این خصوص افزود: سه ویژگی بصیرت مداری، اخلاق وعمل به هنگام از جمله خصوصیات برجسته بسیجیان است.

وی تشکیل بسیج را یکی از معجزه های انقلاب و امام راحل دانست و اظهار داشت : بسیج مجموعه ای از افراد که آماده برآورده کردن نیازهای انقلاب اسلامی هستند است و دانشجوی بسیجی یک رسالت محوری برای نقش آفرینی در این مورد دارد.

طباطبایی، با تاکید بر اینکه بسیج منحصر به یک جغرافیا، زمان و یک عرصه خاص نیست، افزود: بسیج به گستردگی اقصی نقاط عالم است و در حوزه گسترش گفتمان سازی و جریان سازی اصول اسلام و انقلاب اسلامی فعالیت می نماید.
 
وی بیان کرد: بسیج دانشجویی نقش مهمی در عرصه گفتمان سازی و جریان سازی دارد و رسالت دانشجویان بسیجی دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی در دانشگاههاست و همواره در این مسیر حرکت کرده است.

او افزود: بسیج دانشجویی به عنوان یک مرکز اندیشه ورز به رسالت خود عمل نموده و تا کنون ۵۲ مورد اردوی راهیان پیشرفت با حضور ۵ هزار و ۴۳۰ دانشجو به منظور آشنایی با پیشرفت های جمهوری اسلامی در سطح کشور در ابعاد مختلف صنعتی، معدنی و سایر موارد برگزار شده است.

طباطبایی، گفت: در این اردوها، دانشجویان از نزدیک با توسعه همه جانبه کشور آشنا و پیشرفت ها را مشاهده کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان با اشاره به برگزاری ۵۸ مورد کرسی آزاد اندیشی، تریبون آزاد، مناظره و پرسش و پاسخ توسط این نهاد در سطح دانشگاههای سراسر استان کرمان گفت: این برنامه ها به منظور بیان دیدگاههای دانشجویی، رفع شبهات، بصیرت افزایی و نیز مقابله با جنگ شناختی دشمن برگزار شده است.

طباطبایی، حضور فعال دانشجویان بسیجی را در عرصه اردوهای جهادی را بسیار ارزشمند خواند و افزود: گروههای جهادی دانشجویی دراقدامی خالصانه با حضور در مناطق محروم نسبت به ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، پزشکی و عمرانی در ۲۲ نقطه از استان اقدام نموده اند و ۲۰ هزار نفر از خدمات آنان بهره مند شده اند.

وی حضور در بسیج دانشجویی و نیز انجام کارهای جهادی را به معنای خدمت رسانی به مردم و نیز ساخته شدن افراد در این مدل و تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مهمترین هدف تربیت مدیران تربیت انقلاب اسلامی با روش مدیریت جهادی برای کشور است.

او به انجام برنامه های گسترده فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: حضور در راهپیمایی اربعین، برگزاری یادواره شهدا، اجرای برنامه های مذهبی و سایر اقدامات فرهنگی موثر، از جمله این موارد است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان برگزاری دوره های لبیک، خط امام و سیدالشهدا را از جمله دوره های برگزار شده تشکیلاتی بسیج دانشجویی برشمرد و اظهار داشت: در این دوره ها دانشجویان با فرامین، راهبردها و منظومه فکری امامین انقلاب، مکتب اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی، جریان شناسی و مباحث معرفتی به منظور مقابله با جنگ شناختی دشمن و مکاتب منحط غربی آشنا شدند .

طباطبایی، افزود: بسیج دانشجویی در راستای رسالت خود کتاب سلسله نظام مسائل و مشکلات استان کرمان را همراه با ارائه راه حل با همکاری مرکز تحقیقات علمی شهید سلیمانی بسیج دانشجویی تدوین و آنرا جهت پیگیری برای مسئولین قوای سه گانه ارسال کرده است تا در جهت حل مشکلات استان اقدام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها