خراسان شمالی در ارزیابی نیمه اول سال۱۴۰۲مناطق مخابراتی ، عنوان استان برتر را کسب کرد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مخابرات منطقه خراسان شمالی در ارزیابی شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ شرکت مخابرات ایران، به عنوان یکی از برترین استانهای کشور، معرفی و شناخته شد.
کد خبر: ۱۴۳۱۷۵۳
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی:در همایش تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات شرکت مخابرات ایران که روز چهارشنبه ۲۴ آبان در تهران برگزار شد از مخابرات خراسان شمالی به دلیل کسب رتبه سوم در بین استانهای هم گروه تقدیر شد.
مهندس رسول علی اصغرپور مدیر مخابرات منطقه در این همایش طی سخنانی  اظهار داشت: کاهش فاصله نمرات ارزیابی استان ها، نشانگر بهبود و توازن فعالیت مناطق مخابراتی و تلاش حداکثری در جهت رسیدن به اهداف اصلی مخابرات ایران و جلب رضایت مشتریان در مسیر توسعه کشور می باشد.
وی افزود: در شش ماه گذشته در دیتای تجاری FTTH  و VDSL جزء رتبه های برتر مخابرات کشور بوده ایم و با اتصال مراکز مختلف از جمله در برخی از مناطق روستایی به سرویس‌هایی همچون Vdsl گامهای موثر و ارزنده ای با تلاش تمامی همکاران در حوزه‌های مختلف منطقه در زمینه توسعه ارتباطات استان برداشته شده است.
اصغر پور همچنین خاطر نشان کرد: تبديل مشتریان تجاری از سیم مسی به فیبر نوری از اولویت های اصلی مجموعه مخابرات در تمام استان ها است که در خراسان شمالی تلاش داریم این مورد را تا حداکثر امکان به اجرا برسانیم. / خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها