اصل کار در کارآفرینی، ایجاد فرهنگ کار است
مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان کرمان:

اصل کار در کارآفرینی، ایجاد فرهنگ کار است

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان کرمان:

فارغ التحصیلان دانشگاه درکرمان به سمت تخصص گرایی می روند

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: براساس نیازسنجی صورت گرفته در استان، میزان جذب در اشتغال افراد فارغ التحصیل از دانشگاه به نسبت افراد دارای مهارت تخصصی با مدرک دیپلم 14 درصد به 86 درصد بوده است . 
کد خبر: ۱۴۳۱۶۹۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ مجتبی مصباح،در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی در استان کرمان افزود: درهمین راستا و اجرای طرح دانش بنیان در استان کرمان یک کارگروه تخصصی آموزش های مهارتی و اقتصاد دانش بنیان بین صنعت و دانشگاه صورت گرفته است که بر اساس این طرح فارغ التحصیلان دانشگاه به سمت تخصص گرایی می روند که نیاز شرکت های بزرگ استان می باشد . 

 

وی با اشاره به اینکه همچنان درصد نرخ بیکاری دراستان کرمان رو به کاهش است ادامه داد: استان کرمان جزو سه استان در کشور از لحاظ اشتغال کامل یا همان کار های دائمی می باشد که با اجرای این طرح در آینده نزدیک از فارغ التحصیل شدن جوانان در رشته های بدون درخواست اشتغال جلوگیری می شود. 
 

مجتبی مصباح، ضمن تشکر از هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه و تلاش آنها گفت: پیگیر مصوبات سفر مقام عالی وزارت هستیم و تا کنون درصد بالایی اجرایی شده و تمامی مصوبات محقق می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها