مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد:

شرکت بیش از ۸ هزار آموزگار کرمانی در طرح شهید همت

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

توسعه ۴۳ درصدی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان کرمان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شهرستان بم برگزار شد، از توسعه ۴۳ درصدی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان کرمان و پیش بینی رسیدن به ۵۰ درصد پوشش تا پایان برنامه هفتم توسعه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۱۳۳۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛اصغرپارسا، ضمن تبیین اهمیت هدایت تحصیلی گفت: هدایت تحصیلی مجموعه عملیاتی است که طی آن دانش آموز بداند برای چه رشته ای استعداد و توانایی دارد و به چه رشته ای علاقه مند است؟

وی افزود: پژوهشسراها مکانی بی اهمیت نیستند و ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرند چرا که محل مناسبی برای ترویج پژوهش محوری و دانش آموز محوری اند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: توسعه مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش استان از برنامه های در دستور کار است، اکنون ۴۳ درصد هستیم باید به ۵۰ درصد برسیم، همچنین جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل از دیگر برنامه های اولویت دار معاونت آموزش متوسطه اداره کل است. 

پارسا، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در مدارس اظهار داشت: برنامه کلاسی مدرسه باید مشخص باشد و اینکه بعد از گذشت دو ماه از سال تحصیلی در مدرسه ای هنوز روزانه برنامه کلاسی را تدوین کنند پذیرفته نیست.

وی گفت: مسئولیت پذیری اجتماعی دانش آموزان در طرح همیار معلم و توجه به مدارس بزرگسال باید مورد توجه قرار گیرد و امتحانات پایه های دهم و یازدهم در سال تحصیلی جاری نهایی است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: گفتمان غالب دانش آموزان ما این روزها باید در حمایت از کودکان غزه باشدو همه باید حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی اعلام کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها