معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت آبفا کشور:

خدمت رسانی به مردم در آبفا نوعی ایثار است

  معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جلسه قرارگاه آب استان کرمان گفت: خدمت رسانی به مردم در آبفا نوعی ایثار است و ما قدردان زحمات و تلاش های همه کسانی که برای خدمت رسانی بهتر ایثار و ازخودگذشتگی می کنند هستیم. 
کد خبر: ۱۴۳۱۳۲۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ جزقاسمی، اظهار داشت: کارکردن در آبفا کار بسیار سختی است و از همه کارکنان آبفا کرمان که تابستان گذشته را با تحمل و مدیریت سختی ها بخوبی پشت سر گذاشتند قدردانی میکنم. 
 
وی ادامه‌داد: درکرمان یکسری پروژه های اثربخش باید انجام شود و مستمر باید برای اجرای آن پیگیری شود.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بخش دیگری از صحبت‌هایش به کیفیت آب اشاره کرد و افزود: کیفیت آب خط قرمز ماست و همواره باید مورد توجه باشد و جلسات قرارگاه آب هم باید منظم و با انرژی خاص برگزار شود تا برای مدیریت بهتر شرایط آب برنامه ریزی شود. 
 
علیرضا عبدیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان نیز در این جلسه اظهارداشت: تابستان گذشته با توجه به تغییر اقلیم و گرمای بی سابقه هوا باعث روشن ماندن ۲۴ ساعته کولرهای آبی شد و در نتیجه افزایش مصرف ما دچار مشکلات عدیده ای شدیم. 
 
وی افزود:جلسات قرارگاه آب هر شب تا ساعات پایانی شب ادامه داشت و وضعیت آب رصد میشد و نقاط ضعف شناسایی و تجزیه و تحلیل می شد و همه پای کاربودند تا توانستیم از آن شرایط عبور کنیم. 
 
عبدیان، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی وجود انشعابات غیر مجاز است و این موضوع آبرسانی را با مشکل مواجه می‌کند و امیدوارم با تصمیم گیری در این خصوص برخی مشکلات رفع شود.
 
وی خاطرنشان کرد: اقداماتی برای رفع مشکل آب درشهر کرمان انجام شد که شامل حفاری و تجهیز 8 حلقه چاه، اجرای 4 کیلومتر خط برق و اجرای 10 کیلومترخطوط انتقال آب و جمع اوری چاه ها، اجرای خطوط ابرسان داخل کشور، تله متری 61 حلقه چاه، جداسازی فضای سبز و نشت یابی خطوط شبکه آب به متراژ 250 کیلومتر، بخشی از این اقدامات بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها