اسدالله ابراهیمی ـ‌ جام جم آنلاین ـ فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف ۱۱ هزار و ۱۴۰ نخ سیگار قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۱۰۰۸
نویسنده اسدالله ابراهیمی

روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر نگهداری مقدار قابل توجهی کالای قاچاق در یک خانه باغ، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدامات خود را آغاز کردند. 

وی با اشاره به اینکه ماموران در این رابطه با اشرافیت اطلاعاتی خود، محل دقیق نگهداری کالای قاچاق را شناسایی کردند، افزود: در بازرسی از این خانه باغ ۱۱ هزار و ۱۴۰ نخ سیگار قاچاق و ۳۱۲ بسته مواد افیونی و همچنین تعداد ۲۷۶ بسته انواع تنباکو کشف شد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه یک نفر متهم در این رابطه دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد می کند لذا از شهروندان انتظار می رود تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

خودروی حامل کالای قاچاق در جاجرم توقیف شد 
فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم نیز از توقیف یک دستگاه خودروی وانت آریسان حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان خبر داد.

 سرهنگ  رضا قندی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین گشت زنی در سطح حوزه به یک دستگاه خودوری وانت آریسان مشکوک و آن را توقیف کردند. 

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، بیش از سه هزار قلم انواع کالای قاچاق ممنوعه و قاچاق کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند. 

فرمانده انتظامی جاجرم گفت: در این خصوص سه نفر دستگیر و خودروی توقیفی به همراه اجناس کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شد. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها