در مراسم بزرگداشت روز آمار و برنامه ریزی صورت گرفت؛

تجلیل از کارشناسان آمار و برنامه ریزی دانشگاه

مراسم بزرگداشت روز آمار و برنامه ریزی با حضور دکتر میرزاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مهندس صادقی مشاور و مدیر دفتر رئیس دانشگاه، دکتر خرمی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، دکتر مهربان شاهی رئیس دانشکده پیراپزشکی، مهندس وزیری مدیر دفتر نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه، دکتر حیوی رئیس گروه آمار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و جمعی از کارشناسان و رابطین آماری واحدهای تابعه دانشگاه  برگزار شد.
مراسم بزرگداشت روز آمار و برنامه ریزی با حضور دکتر میرزاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مهندس صادقی مشاور و مدیر دفتر رئیس دانشگاه، دکتر خرمی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، دکتر مهربان شاهی رئیس دانشکده پیراپزشکی، مهندس وزیری مدیر دفتر نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه، دکتر حیوی رئیس گروه آمار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و جمعی از کارشناسان و رابطین آماری واحدهای تابعه دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۳۰۹۳۰
هرمزگان-جام جم انلاین-مراسم بزرگداشت روز آمار و برنامه ریزی با حضور دکتر میرزاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، مهندس صادقی مشاور و مدیر دفتر رئیس دانشگاه، دکتر خرمی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، دکتر مهربان شاهی رئیس دانشکده پیراپزشکی، مهندس وزیری مدیر دفتر نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه، دکتر حیوی رئیس گروه آمار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و جمعی از کارشناسان و رابطین آماری واحدهای تابعه دانشگاه برگزار شد. مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه گفت: قرار دادن روزها در تقویم کشور دلیل خوبی برای نشان دادن اهمیت آن موضوع و همچنین نگاه دقیق تر به عملکرد آن حوزه در دولت و سازمانها است، روز آمار و برنامه ریزی نیز بهانه خوبی برای بررسی عملکرد و تقدیر از کارشناسان فعال در این حوزه است. دکتر فرید خرمی ضمن تبریک روز آمار به تبیین اهمیت آمار و تحلیل های آماری در مدیریت صحیح، لزوم توجه به مباحث کیفیت داده، اهمیت شناسایی و حذف سامانه های موازی در ثبت آمار و اطلاعات و توجه به تهیه و تدوین آمار و اطلاعات صحیح، دقیق و به موقع تاکید کرد. دکتر خرمی ابراز کرد: مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه از سه گروه آمار، زیرساخت و نرم افزار تشکیل شده است؛ قاعدتا فلسفه وجودی فناوری اطلاعات تسهیل گری و فراهم آوردن ابزار برای تمامی واحدهای دانشگاه است از جمله سیستمهای اطلاعاتی که در خدمت نظام اطلاعات سلامت است. خرمی بیان کرد: در دانشگاه ما به دنبال پیاده سازی نظام اطلاعاتی هستیم که بتوانیم اطلاعات صحیح را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار تصمیم گیرندگان قرار دهیم. وی اظهار کرد: جا دارد اینجا از تمامی کارشناسان و رابطین آماری فعال در معاونت ها، شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستانها و دانشکده های مختلف برای کمک در جمع آوری، پردازش، تحلیل و تفسیر داده های اطلاعاتی تشکر نمایم. مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه در جمع کارشناسان آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه عنوان کرد: یک نکته را که بایستی خدمت همکاران عزیزم در این حیطه متذکر شوم این است که جمع آوری داده ها و تولید نمودارهای سنتی پایان کار شما نیست و بایستی با تولید گزارش های تحلیلی و تفسیر آمارها تصمیم گیرندگان را برای اخذ تصمیم درست یاری رسانیم. مهندس دادخدا صادقی مشاور و مدیر دفتر رئیس دانشگاه ضمن تبریک روز آمار به کارکنان و کارشناسان این حوزه در خصوص اهمیت جایگاه آمار در تصمیم گیری مدیران مباحثی عنوان کرد و از تلاش های کارشناسان آمار واحدهای زیرمجموعه دانشگاه در دوران اپیدمی کرونا و مدیریت زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین جمع آوری و ارسال داده های آماری و سایر برنامه های این واحد در دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها