سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران:

دهیاری های مازندران ارتقا می یابند

استاندار سیستان و بلوچستان بر تعادل بخشی بین عرضه و تقاضا در بازار تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۳۰۶۲۶

به گزارش جام جم آنلاین ،محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرکل و جمعی از مسئولان تعزیرات حکومتی استان بر تعادل بخشی بازار به ویژه بخش عرضه و تقاضا تاکید کرد و گفت: این موضوع باعث می‌شود بازار به ثبات رسیده و رغبتی برای قاچاق وجود نداشته باشد.

وی افزود: وقتی تقاضا بالا و عرضه محدود باشد، قطعا باعث ایجاد اختلاف در بازار و در نهایت زمینه برای سو استفاده کنندگان فراهم می‌شود.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این استان بسیار ثروتمند و دارای معادن غنی فراوانی است، گفت: سیستان و بلوچستان بر مدار توسعه قرار گرفته و به سرعت در حال رشد است و باید برای جذب سرمایه و سرمایه گذار در استان بیش از پیش تلاش کنیم.
کرمی با تاکید بر رسیدگی به نیروی انسانی در ادارات گفت: باید امکانات رفاهی و خدماتی برای نیروی انسانی مجموعه فراهم شود تا نیرو با انگیزه بیشتری خدمت کند.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت کار در تعزیرات حکومتی نیز گفت: قضاوت کار بسیار سخت و مهمی است که با حق الناس سر و کار دارد و کارکنان تعزیرات حکومتی که دراین مسیر گام بر می‌دارند باید دقت نظر بیشتری داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها