رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکیدکرد:

ضرورت استقرار دادستانی و مراجع انتظامی و امنیتی در شهرستان جازموریان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و همجواری شهرستان جازموریان با استان سیستان و بلوچستان و مسائل امنیتی خاص این شهرستان، ارتقای ساختار قضایی این حوزه قضایی از دادگاه به دادگستری و همچنین راه اندازی  دادسرای عمومی و انقلاب  ضروری می باشد
کد خبر: ۱۴۳۰۵۵۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حجت السلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، در نشست با امام جمعه، رئیس دادگاه بخش و فرماندار شهرستان جازموریان اظهارداشت: بایستی زیرساخت های اقتصادی، امنیتی و عمرانی جازموریان بوسیله دستگاهای متولی توسعه و تقویت شود.

رییس شورای قضایی استان کرمان ضمن تاکید بر ارتباط مستقیم محرومیت زدایی و امنیت تصریح کرد: فقرزدایی و امنیت آفرینی دو روی یک سکه هستند و لازم است نهادهای حاکمیتی به شهرستان های محروم از جمله جازموریان عنایت ویژه و خاص داشته باشند.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان بر ارتقای تشکیلات و مراجع نظامی ،انتظامی و امنیتی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: با وجود جرائم خشن در این حوزه قضایی  بایستی هر چه سریعتر نسبت به استقرار نیروهای انتظامی و پلیس های تخصصی در این شهرستان اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اتخاذ تصمیمات واحد در زمینه امنیت را در مولفه محرومیت زدایی موثر دانست و خواستار همکاری بیشتر دستگاه های حاکمیتی جازموریان با دادگاه قضایی شهرستان شد .

حجت السلام حمیدی، لازمه آبادانی یک منطقه را سیستم قضایی قوی عنوان کرد و گفت: با توجه به مسائل امنیتی خاص، قاچاق سوخت و اتباع بیگانه و ... احداث دادسرا و تقویت نیروهای قضایی و کادر اداری در شهرستان جازموریان بسیار حائز اهمیت است.

این مقام عالی قضایی در استان کرمان بیان داشت: دستگاه قضایی و انتظامی بایستی ازظرفیت ریش سفیدان و بزرگان طوایف در تامین امنیت و صلح و آشتی نهایت استفاده را داشته باشند و خیلی از مسائل با ورود سران طوایف حل و فصل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها