حزب الله لبنان از حمله موشکی خود به پادگان اشغالگران صهیونیست در جنوب این کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۰۲۶۸

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه المیادین به نقل از حزب الله لبنان خبر داد: نیروهای مقاومت لبنان موفق شدند پادگان رمیم واقع در روستای اشغالی هونین در جنوب لبنان را هدف قرار دهند. این حمله در حمایت از ساکنان نوار غزه و مقاومت شجاعانه آنها صورت گرفت.

حزب الله لبنان همچنین تاکید کرد: حمله مجاهدان لبنانی با استفاده از موشک صورت گرفت و در جریان این حمله تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

همچنین پایگاه حدب البستان متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی با اصابت ۲ موشک از سمت لبنان هدف قرار گرفت.

ساعتی قبل شبکه المیادین گزارش داده بود: صدای انفجار قدرتمندی نزدیک منطقه اشغالی هونین در جنوب لبنان و شهرک مرگلیوت در داخل فلسطین اشغالی به گوش رسید.

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند: ۲ پهپاد از سمت لبنان وارد اسرائیل شدند. ما شاهد یک رخداد امنیتی چندوجهی از جمله حملات خمپاره‌ای و شلیک کاتیوشا و نفوذ پهپادی در جبهه شمالی هستیم. حال ۳ نظامی اسرائیلی که روز گذشته در مناطق شمالی زخمی شده بودند وخیم است.

از سوی دیگر گردان‌های قسام اعلام کرد: نیروهای فلسطینی ۳ خودرو و تجهیزات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با استفاده از دوش پرتاب‌های یاسین ۱۰۵ در محور جنوب غرب شهر غزه منهدم کردند.

در همین راستا سرایا القدس تاکید کرد: درگیری‌های سنگینی میان نیروهای فلسطینی و متجاوزان صهیونیست در منطقه تل الهوا و اردوگاه الشاطی در جریان است و تعدادی از نظامیان صهیونیست در این درگیری‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها