استاندار کرمان در دیدار با سرمایه گذار چینی اعلام کرد:

ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری درحوزه سلامت کرمان وجود دارد

استاندار کرمان در دیدارِ سرمایه‌گذار چینی با اشاره به مرکزیت استان در جنوب شرق کشور گفت: ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت و احداث بیمارستان در کرمان وجود دارد.
کد خبر: ۱۴۳۰۰۴۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدمهدی فداکار، با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، انرژی و بهداشتی استان کرمان افزود: استان کرمان  ظرفیت‌های بزرگی در زمینه‌های معدن، صنایع معدنی، کشاورزی و گردشگری نیز است.
 
وی گفت: وظیفه دولت تامین زیرساخت‌ها برای توسعه استان است و به دلیل توسعه صنعت دراستان کرمان احتیاج به سرمایه‌گذاری درحوزه انرژی برق نیز هست که شرایط خاص آب و هوایی کرمان بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری در انرژی خورشیدی است. 

استاندارکرمان درخصوص سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت گفت: به دلیل مرکزیت استان در جنوب شرق کشور و همجواری باسیستان و بلوچستان، بهترین ظرفیت برای ساخت بیمارستان وجود دارد و آمادگی خود را برای حمایت سرمایه‌گذاری در استان اعلام می‌کنیم.
 
هونگ بولی، سرمایه‌گذار چینی نیز از همکاری ۲۳ ساله شرکت پیمانکاری انرژی چاینا با دولت ایران سخن گفت و افزود: بیشتر صنایع معدنی و صنعتی دراستان کرمان متمرکز شده و بحث آب برای شرب و صنعت حائز اهمیت است، لذا مراوداتی با شرکت برق منطقه‌ای برای ارتقای شبکه خط پست استان داریم و همچنین در بخش خصوصی برای توسعه بخشی از معدن گل گهر فعالیت می‌کنیم. 

وی گفت: مجموعه انرژی چاینا در۲۳ سال گذشته درایران کارهای زیادی انجام داده و امیدواریم برای کشور و استان کرمان کارهای مهمی انجام دهیم و به عنوان یک شرکت پیشرو در توسعه پروژه‌های زیرساختی استان و ارتباطی برای توسعه روابط دوستانه بین ایران و چین عمل کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها