با اعتبار بالغ بر16میلیاردتومان صورت گرفت:

افتتاح هنرستان ۱۲ کلاسه خیرساز شهید حاج قاسم سلیمانی درجیرفت

باحضورسفیران نروژ و اسپانیا صورت گرفت:

افتتاح دبستان 12 کلاسه پیامبراعظم(ص) در سیرجان

دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه پیامبر اعظم (ص) با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و سفیران نروژ و اسپانیا در سیرجان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۲۹۹۵۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، در آیین افتتاح این مدرسه از تحصیل بیش از ۳۴ هزار دانش آموز تبعه خارجی در مدارس استان خبر داد و افزود: تعلیم و تربیت دانش آموزان اتباع خارجی در ایران یک مسئله مهم، حساس و حیاتی است که نیازمند توجه جدی دستگاه های مرتبط می باشد. 

رضارضایی، خاطرنشان کرد: با لطف و عنایات الهی، اقدامات خوبی برای تحصیل دانش‌آموزان اتباع خارجی در ایران، به‌ویژه در استان انجام شده است و پذیرش دانش‌آموزان اتباع خارجی، به‌ویژه اتباع افغانستانی حکایت از نگاه ارزشمند نظام جمهوری اسلامی به تحصیل اتباع خارجی دارد.

رضایی، برلزوم اطلاع رسانی خدمات ارزنده جمهوری اسلامی ایران به اتباع خارجی در زمینه های مختلف بویژه آموزشی و پرورشی تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش بسیار مهم است و باعث آزادگی می شود گفت: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام ایجاد زمینه مناسب برای تحقق عدالت آموزشی راهبرد اصلی انقلاب اسلامی ایران است.

رضا رضایی، با تاکید بر اینکه بیش از ۹۸ درصد دانش آموزان لازم التعلیم استان کرمان در حال تحصیل و با سواد هستند افزود: تربیت دانش آموزان درتراز جمهوری اسلامی بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین در اولویت برنامه های آموزش و پرورش استان کرمان قرار دارد.

وی با اشاره به درخشش دانش آموزان دختر کرمانی در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی گفت: آموزش و پرورش توجه ویژه ای به تحصیل دانش آموزان دختر دارد.

رضایی، ازافتتاح و بهره برداری بیش از ۷۰مدرسه در استان کرمان از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون از بهره برداری از پروژه آموزشی ۴۲ کلاسه سردار سلیمانی به عنوان بزرگترین پروژه آموزشی کشور خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ساحت زیستی و فضا مهمترین ساحت سند تحول بنیادین است برهمکاری سازمان های جهانی مختلف در ساخت مدارس برای تحصیل دانش آموزان تبعه خارجی در استان کرمان تاکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها